css positionering: absolute/centrering m.m~
Fra : Froggy

Dato : 15-03-04 14:11

Vil en eller gerne flere være sød at scrolle op til mit spørgsmål fra d.
13/3

-jeg blev bedt om, at definere spørgsmålene direkte i news-beskedden i
stedet for på web-siden.
Det har jeg gjort, men der er ikke kommet svar på de allervigtigste af
spørgsmålene, måske fordi det allerede ligger alt for langt oppe på listen?

-den hedder vist nok:
<404f44e6$0$1608$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
hvis jeg har forstået systemet rigtigt.

selve siden med kommentarer kan ses på:
http://home.no/sjov/test/close2ok.htm
husk at scrolle ned og se bemærkningerne i bunden af siden.

På forhånd tak
--
Froggy
Direkte mail kommer højst sandsynligt ikke igennem,