Lyd on/off knap
Fra : G

Dato : 15-03-04 10:36

Jeg skal lave en sound on/off knap i Flash.
Når man klikker på knappen tændes lyden, når man klikker igen
slukker lyden.

Jeg har brugt dette script:
on(press){
if(playin = false){
mySound.start();
playing = true;
}else{
mySound.stop();
playing = false;
}
}

Men lige så snart jeg klikker for at slukke lyden, slukker den
men starter så igen af sig selv.
Er der nogen som kan hjælpe mig?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 15-03-04 12:58

G <g_brinck@hotmail.com> wrote:

> [...]
> }
> }
>
> Men lige så snart jeg klikker for at slukke lyden, slukker den

Hej.

Du har skrevet "playin" uden g.
Du skal bruge to lighedstegn i en if-sætning:
if(playing==false).

--
Venlig hilsen,
Henrik Rasmussen

Fra : G

Dato : 15-03-04 16:00

> Du har skrevet "playin" uden g.

Av, den var pinlig hva'...... Tak for hjælpen