Internet Explorer
Fra : Lars Kalsen

Dato : 26-04-01 18:08

Hej,

Et lille dumt spørgsmål. Hvaordan ser man versionsnummeret i Internet
Explorer. Kan man klikke sig frem til det ?. Den viser det ikke på
opstartsbilledet.

Jeg er nemlig i tvivl om jeg kører 5.0, 5.01, eller 5.5.

Mvh Lars Kalsen

--------------
Lars Kalsen, IT-gruppen, Brorsonsvej 19, 9490 Pandrup
Tel. 98 24 65 02 - Fax 98 24 79 02
www.itgruppen.dk - www.kalsen.dk

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 26-04-01 18:20

"Lars Kalsen" <Lars.Kalsen@itgruppen.dk> wrote in
<9c9km2$6s0$1@news.inet.tele.dk>:

> Et lille dumt spørgsmål. Hvaordan ser man versionsnummeret i Internet
> Explorer. Kan man klikke sig frem til det ?. Den viser det ikke på
> opstartsbilledet.

Du finder versionsnumre i det meste Win-software i menuen "Hjælp" -
"Om...", dette gælder også for IE.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 27-04-01 16:57

26/04/01 19:08 - Lars Kalsen [Lars.Kalsen@itgruppen.dk] skrev:

> Et lille dumt spørgsmål. Hvaordan ser man versionsnummeret i Internet
> Explorer. Kan man klikke sig frem til det ?. Den viser det ikke på
> opstartsbilledet.

Under help-meuen skulle der gerne være en emne der hedder "about internet
explorer" - der står det.

--
MVH Jonas

Beauty is in the eye of the beer holder . . .
- Steven Wright