Er det rigtigt?
Fra : Mogens

Dato : 26-04-01 17:47

Jeg er ved at købe ny computer og har valgt CPU- ADM Atlon-C/266 1,333
GHz 256KB

Motherboards: GigaByte, GA-7DX 200/266 MHz FSB, AMD 761/VIA 686,1 AMR 1
AGP,5 PCI, 2x 184-pin DDR UDMA/100, 2xUBS m.m.

Forretningen fortæller mig nu, at følgende bundkort er lige så godt
eller bedre, er det rigtigt?

"ASUS A7M 266V"

Skærmkortet som jeg valgte er et: WinFast GeForce2 Pro, AGP 4xFast
Writes.DDR-SGRAM 64 MB, TV-out 350 Mhz DAC, 256 bit intern bus, MPEG1,
MPEG2 og DirectShow acc.

Forretningen fortæller mig nu at følgende bundkort er lige så godt eller
bedre, er det rigtigt?

"PRO LINK PIXELWTEW G Fors2 GTS 64 DDR RAM"

Da jeg denne gang håber at få en computer som er hurtig, og uden
flaskehalse, håber jeg der er nogen som kan hjælpe mig med et svar,
angående ovenstående, da jeg ikke aner en dyt om hvad som er bedst. Mit
eget valg angående bundkort og skærmkort har jeg fra en test fra
PC-World af 29 marts "Test af verdens hurtigste pc"

På forhånd tak
Mogens.

Fra : Karsten Vinding

Dato : 26-04-01 20:23

Mogens wrote:

> Forretningen fortæller mig nu, at følgende bundkort er lige så godt
> eller bedre, er det rigtigt?
>
> "ASUS A7M 266V"

ASUS A7M er et meget velrenommeret bundkort, der er baseret på de samme
chipsæt som det Gigabyte board du selv havde valgt. Det kan du roligt
vælge i stedet for.

> [...]
> bedre, er det rigtigt?
>
> "PRO LINK PIXELWTEW G Fors2 GTS 64 DDR RAM"

Så vidt jeg kan se er det øverste et Geforce2 Pro baseret kort, og det
andet "blot" et GeForce2 kort. Så vil det øverste være bedst. Det aller
bedste ville være et Geforce2 Ultra, eller et Geforce3 baseret kort.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 27-04-01 07:51

Mogens skrev...
> [...]
> AGP,5 PCI, 2x 184-pin DDR UDMA/100, 2xUBS m.m.
>
> Forretningen fortæller mig nu, at følgende bundkort er lige så godt

Man kan ihvertfald ikke klage over Gigabyte's internationale
support.
De har nemlig ikke nogen...
Ved ikke om Asus er bedre på dette område.
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Mogens