FTP online test
Fra : mema

Dato : 26-04-01 15:28

Hej

Jeg vil gerne lave en dynamisk opdateret list over nogle ftp servere. Så man
kan se om de er online eller ej.

Er det muligt og hvordan??

Svar modtages med kyshånd.

Mikkel

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 26-04-01 16:56

>Er det muligt og hvordan??

Check eventuelt efter "big brother"

http://bb4.com

/Kim

Fra : mema

Dato : 26-04-01 17:42

Ser godt nok fancy ud, men det er vist lidt overkill til mit projekt!

Vil helst undgå cgi og højst ud i noget asp/php. Skal bare kunne tjecke om
der er hul igennem til ftp serveren eller ej.

mema

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 26-04-01 17:54

On Thu, 26 Apr 2001 18:42:29 +0200, "mema" <mema@mikkel-andreasen.com>
wrote:

>Vil helst undgå cgi og højst ud i noget asp/php. Skal bare kunne tjecke om
>der er hul igennem til ftp serveren eller ej.

Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php der tror
jeg de kan hjælpe.

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Jakob Andersen

Dato : 26-04-01 21:13

"mema" <mema@mikkel-andreasen.com> wrote in message
> Vil helst undgå cgi og højst ud i noget asp/php. Skal bare kunne tjecke om
> der er hul igennem til ftp serveren eller ej.

Hvis du har en socket komponent(i ASP) kan du nemt lave det:

I PHP kan du bruge fsock funktionerne

--
Jakob Andersen
"No matter how great and destructive your problems may seem now, remember,