| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Kan den poleres op så den bliver flot? Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 11:02 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  02-03-04 11:09 |  
  |   
            Hej John
 
 Kikker på på ny igen. Din egen er da skide flot.
 
 Hvis du gør - jeg er vildt imponeret over UltraGlozz påført med
 excentersliber.
 
 -- 
 / Jan W Nielsen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 11:16 |  
  |  
 
            Jan W Nielsen wrote:
 > Hej John
 Hej Jan,
 > Kikker på på ny igen. Din egen er da skide flot.
 Min egen VAR skide flot, desværre var jeg den 2. januar så
 uheldig at ramme en isglat plet på en motorvejsafkørsel ved
 Kolding, det overlevede den desværre ikke.
 > Hvis du gør - jeg er vildt imponeret over UltraGlozz påført med
 > excentersliber.
 Det var formentligt også produktet jeg ville prøve først. Men
 rød er jo ikke den fedeste farve uanset, så jeg er ret meget i tvivl.
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Hans Paulin (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hans Paulin | 
  Dato :  02-03-04 11:29 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
             John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 11:34 |  
  |  
 
            Hans Paulin wrote:
 > ...har du smadret din bil eller har jeg misforstået noget?
 Yupz ;-(
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  02-03-04 11:32 |  
  |   
            > Min egen VAR skide flot, desværre var jeg den 2. januar så
 > uheldig at ramme en isglat plet på en motorvejsafkørsel ved
 > Kolding, det overlevede den desværre ikke.
 
 Det var sgu da synd. Men der skete ikke noget alvorligt med dig..?
 
 > Det var formentligt også produktet, jeg ville prøve først. Men
 > rød er jo ikke den fedeste farve uanset, så jeg er ret meget i tvivl.
 
 Hvis man ikke kan lide farven rød, er det måske ikke så godt. Men jeg vil
 tro, at lakken kan komme til at stå flot igen, hvis der bare er lidt rød
 farve tilbage, og hvis man gider lave en opfølgende polering engang i
 mellem.
 
 -- 
 / Jan W Nielsen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            N/A (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : N/A | 
  Dato :  02-03-04 11:37 |  
  |   
            
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 11:37 |  
  |  
 
            Jan W Nielsen wrote:
 > Det var sgu da synd. Men der ikke skete noget alvorligt med dig..?
 Nopes, ingen personskade, kun lidt buler i stoltheden, på
 trods af at jeg ved at jeg ikke kunne have gjort noget.
 > Hvis man ikke kan lide farven rød, er det måske ikke så godt. Men jeg
 > vil tro, at lakken kan komme til at stå flot igen, hvis der bare er
 > lidt rød farve tilbage, og hvis man gider lave en opfølgende polering
 > engang i mellem.
 Jeg kan nu godt lide farven rød, men man hører så mange
 skræmmeeeksempler på at de falmer og jeg ville være led
 og ked af at eje en falmet rød bil. Mendet kunne jo være
 et forsøg værd...
 Denne røde Uno giver jo et helt andet udtryk:
 http://www.fiatklubdanmark.dk/mainpic/uno.jpg
-- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Bjørn Jørvad (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad | 
  Dato :  02-03-04 12:35 |  
  |   
            
"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
 news:c21nu3$nu2$1@dknews.tiscali.dk...
 KLIP
 > Nopes, ingen personskade, kun lidt buler i stoltheden, på
 > trods af at jeg ved at jeg ikke kunne have gjort noget.
 Hmmm ... hvad nu, hvis du havde kørt efter forholdene...?...  
-- 
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 12:43 |  
  |  
 
            Bjørn Jørvad wrote:
 > Hmmm ... hvad nu, hvis du havde kørt efter forholdene...?...  
Det troede jeg også at jeg gjorde ud fra de 2000km vi havde
 tilbagelagt indenfor det sidste døgn med skiftende vejrlig ,-)
 I situationen var der intet at gøre.
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Bjørn Jørvad (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad | 
  Dato :  02-03-04 12:44 |  
  |   
            
"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
 news:c21rpj$p3l$1@dknews.tiscali.dk...
 KLIP
 > I situationen var der intet at gøre.
 Det vil jeg godt tro på.
 Men hvad med*før* 'situationen'...?
 'Situationen' minder mig og folk der overraskes af sneglatte veje efter de
 har fejet ditto af potten (eller har hørt "vejudsigten")..  
-- 
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 12:52 |  
  |  
 
            Bjørn Jørvad wrote:
 > Det vil jeg godt tro på.
 >
 > Men hvad med*før* 'situationen'...?
 100% rene veje de sidste 250km, men ja, havde jeg kørt
 endnu langsommere var det sandsynligvis ikke sket.
 Og ja jeg havde vinterdæk monteret.
 Jeg prøver ikke på nogen måde at fralægge mig ansvaret,
 det var mig der kørte, ingen andre var i nærheden, ergo
 kan det kun være min skyld.
 > 'Situationen' minder mig og folk der overraskes af sneglatte veje
 > efter de har fejet ditto af potten (eller har hørt "vejudsigten")..  
Jeg forstår godt dine tanker.
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Bjørn Jørvad (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad | 
  Dato :  02-03-04 12:52 |  
  |   
            
"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
 news:c21sb3$pce$1@dknews.tiscali.dk...
 KLIP
 > Jeg forstår godt dine tanker.
 Fint fint...  
Derfor er det alligevel surt sjov.
 Knægten lavede det samme 1½ dag efter han havde fået Silvia´en.
 Vi venter *stadig* på reservedelspotten fra Holland.
 Den er nu lovet leveret i denne uge, så nu får vi se.
 PS: Völlen gik glat igennem syn i dag. Så den i det mindste 2 år mere...  
-- 
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 12:58 |  
  |  
 
            Bjørn Jørvad wrote:
 > Derfor er det alligevel surt sjov.
 Oh yeah, det var utrolig dårlig timing mht resten af min
 økonomi, så det føles ret ærgerligt.
 > Knægten lavede det samme 1½ dag efter han havde fået Silvia´en.
 Surt..
 > Vi venter *stadig* på reservedelspotten fra Holland.
 >
 > Den er nu lovet leveret i denne uge, så nu får vi se.
 Tips mht transport af bil fra Holland modtages gerne.
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    Bjørn Jørvad (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad | 
  Dato :  02-03-04 12:57 |  
  |   
            
 "John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
 news:c21sl3$pcq$1@dknews.tiscali.dk...
 
 KLIP
 
 > Tips mht transport af bil fra Holland modtages gerne.
 
 Mogens har hjulpet mig til kontakten.
 
 Nu mangler Carsten blot at levere varen.....
 
 -- 
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                     John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 13:01 |  
  |  
 
            Bjørn Jørvad wrote:
 > Mogens har hjulpet mig til kontakten.
 >
 > Nu mangler Carsten blot at levere varen.....
 Ok, så har jeg nummeret   
-- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Folmer Rasmussen (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Folmer Rasmussen | 
  Dato :  02-03-04 16:49 |  
  |  
 
            On Tue, 2 Mar 2004 12:43:03 +0100, "John Sahl"
 <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:
 >Bjørn Jørvad wrote:
 >> Hmmm ... hvad nu, hvis du havde kørt efter forholdene...?...  
>
 >Det troede jeg også at jeg gjorde ud fra de 2000km vi havde
 >tilbagelagt indenfor det sidste døgn med skiftende vejrlig ,-)
 >
 >I situationen var der intet at gøre.
 >--
 Den daglige hviletid kan afvikles i køretøjet, såfremt det er
 indrettet til det, og står stille.    Dette gælder også
 to-mandsbetjente køretøjer.
 Jeg ville blive ærgerlig hvis jeg blev involveret i et banalt
 færdselsuheld med en modpart, hvis bil indenfor det sidste døgn havde
 tilbagelagt 2000 km, og fik skylden fordi det fremgår af mit
 diagramark at jeg har overtrådt køre- og hviletidsbestemmelserne med
 en times tid.
 Det kunne meget vel være en realitet, men er det fair?
 Venlig hilsen
 Folmer
 "Kører for at leve, lever ikke for at køre".
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 17:06 |  
  |  
 
            Folmer Rasmussen wrote:
 > Den daglige hviletid kan afvikles i køretøjet, såfremt det er
 > indrettet til det, og står stille.    Dette gælder også
 > to-mandsbetjente køretøjer.
 Nu var vi 4 personer afsted der skiftedes til at køre, så der
 var ingen problemer af den slags.
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Martin Johansen [600~ (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ | 
  Dato :  02-03-04 18:12 |  
  |  
 
            On Tue, 02 Mar 2004 17:05:58 +0100, John Sahl wrote:
 > Nu var vi 4 personer afsted der skiftedes til at køre, så der
 > var ingen problemer af den slags.
 4 personer i en Uno - 2000km ?
 uhauha   
-- 
 Martin Johansen [6000]
 http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
 "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
 Se mere på  http://www.usenet.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 18:26 |  
  |  
 
            Martin Johansen [6000] wrote:
 > 4 personer i en Uno - 2000km ?
 >
 > uhauha   
Slet intet problem, det behøves jo ikke alle 4 at være
 100Kg's personer   
Jeg satser da på at smutte til Italien til sommer i min næste Uno T.
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    Claus Fabritius (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Claus Fabritius | 
  Dato :  02-03-04 19:09 |  
  |  
 
            "John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
 news:c22ft4$2m7$1@dknews.tiscali.dk...
 > Slet intet problem, det behøves jo ikke alle 4 at være
 > 100Kg's personer   
Jeg var måske den eneste? :)
 -- 
 Claus Fabritius
 Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler
 Men vi har det også lidt sjovere :)
 Fiat Uno Turbo I.E. Racing '93
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                    Martin Johansen [600~ (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ | 
  Dato :  02-03-04 20:06 |  
  |  
 
            On Tue, 02 Mar 2004 18:26:16 +0100, John Sahl wrote:
 > Slet intet problem, det behøves jo ikke alle 4 at være
 > 100Kg's personer   
Jeg synes nu 4 personer i en Uno bare rundt i byen er nok til, at jeg
 står af efter kort tid og må strække mig i alle ender og kanter for at
 blive "normal" igen   
Der er squtte meget plads og slet ikke i bag. Alene førepladsen er
 elendig (Uno 70, ved ikke om andre modeller er bedre) til personer over
 1.70...
 Og nej ingen spydige kommentarer..    Vi er alle af normal bygning hehe.
 > Jeg satser da på at smutte til Italien til sommer i min næste Uno T.
 God tur, jeg må desværre indse at det først bliver næste år jeg
 kommer på bilferie :-/
 -- 
 Martin Johansen [6000]
 http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
 "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
 Se mere på  http://www.usenet.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                     John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 21:11 |  
  |  
 
            Martin Johansen [6000] wrote:
 > Der er squtte meget plads og slet ikke i bag. Alene førepladsen er
 > elendig (Uno 70, ved ikke om andre modeller er bedre) til personer
 > over
 > 1.70...
 Jeg er 1,74 og har endnu ikke oplevet problemer med
 hverken ondt i ryg, røv, arme eller ben, efter selv ret
 lange ture i Fiat Uno Turbo'er.
 Den sidste tur var på lige over 1400km og forløb uden
 problemer, så jeg undrer mig lidt når andre piver over
 småture i større badekar ,-)
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                      Martin Johansen [600~ (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ | 
  Dato :  02-03-04 21:12 |  
  |  
 
            On Tue, 02 Mar 2004 21:11:10 +0100, John Sahl wrote:
 > Jeg er 1,74 og har endnu ikke oplevet problemer med
 > hverken ondt i ryg, røv, arme eller ben, efter selv ret
 > lange ture i Fiat Uno Turbo'er.
 Jeg er 1.85 måske det er problemet?
 Jeg kan simpelthen ikke være bag rattet og efter få kilometer har jeg
 smerter i speederfoden pga. den akavede stilling/placering.
 Ved du om sæderne er anderledes og med mere benplads i en Uno Turbo? Jeg
 kender som sagt kun til en Uno 75 ~1987
 -- 
 Martin Johansen [6000]
 http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
 "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
 Se mere på  http://www.usenet.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                       John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 21:19 |  
  |  
 
            Martin Johansen [6000] wrote:
 > Ved du om sæderne er anderledes og med mere benplads i en Uno Turbo?
 > Jeg kender som sagt kun til en Uno 75 ~1987
 Der er forskel på sæderne faktisk, så det er muligt det har
 en del af skylden, men som Tom siger har vores kroppe jo
 altid lidt anderledes sammensætninger   
-- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                        Martin Johansen [600~ (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ | 
  Dato :  02-03-04 21:35 |  
  |  
 
            On Tue, 02 Mar 2004 21:19:12 +0100, John Sahl wrote:
 > Der er forskel på sæderne faktisk, så det er muligt det har
 > en del af skylden, men som Tom siger har vores kroppe jo
 > altid lidt anderledes sammensætninger   
Jeg må prøve en Turbo   
-- 
 Martin Johansen [6000]
 http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
 "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
 Se mere på  http://www.usenet.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                         John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 21:54 |  
  |  
 
            Martin Johansen [6000] wrote:
 > Jeg må prøve en Turbo   
Pas på med det, de er vanedannende   
-- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                          Martin Johansen [600~ (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ | 
  Dato :  02-03-04 22:21 |  
  |  
 
            On Tue, 02 Mar 2004 21:53:55 +0100, John Sahl wrote:
 > Martin Johansen [6000] wrote:
 >> Jeg må prøve en Turbo   
> 
 > Pas på med det, de er vanedannende   
Uno Turbo, eller generelt Turbo? Jeg mindes en Hyundai Coupe 1,5 Turbo med
 "kun" 115HK... nøjs den kunne flytte sig og trak rent til 200km/t hvor
 den ligesom "ramte" en mur... men den kom hurtigt derop   
-- 
 Martin Johansen [6000]
 http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
 "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
 Se mere på  http://www.usenet.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                           John Sahl (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  02-03-04 22:51 |  
  |  
 
            Martin Johansen [6000] wrote:
 > Uno Turbo, eller generelt Turbo?
 Begge dele.. Men jeg må jo indrømme at jeg er hooked på
 Uno Turbo'erne
 > Jeg mindes en Hyundai Coupe 1,5
 > Turbo med "kun" 115HK... nøjs den kunne flytte sig og trak rent til
 > 200km/t hvor den ligesom "ramte" en mur... men den kom hurtigt derop
 >   
Så skulle den jo bare prikkes lidt   
-- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                            Martin Johansen [600~ (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ | 
  Dato :  03-03-04 18:42 |  
  |  
 
            On Tue, 02 Mar 2004 22:50:54 +0100, John Sahl wrote:
 > Begge dele.. Men jeg må jo indrømme at jeg er hooked på
 > Uno Turbo'erne
 Jamen altså... jeg glæder mig mere og mere til jeg får min (altså ikke
 Uno'en) men 9000'eren.   
Ventetiden er lang... fløjt fløjt.
 -- 
 Martin Johansen [6000]
 http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
 "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
 Se mere på  http://www.usenet.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                             John Sahl (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  03-03-04 18:49 |  
  |  
 
            Martin Johansen [6000] wrote:
 > Jamen altså... jeg glæder mig mere og mere til jeg får min (altså ikke
 > Uno'en) men 9000'eren.   
9000'eren har jo også et kæmpe tuningspotentiale,
 så det kan du roligt gøre.
 > Ventetiden er lang... fløjt fløjt.
 Sådan siger en turbo ikke helt   
-- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                              Martin Johansen [600~ (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ | 
  Dato :  03-03-04 19:52 |  
  |  
 
            On Wed, 03 Mar 2004 18:48:32 +0100, John Sahl wrote:
 > 9000'eren har jo også et kæmpe tuningspotentiale,
 > så det kan du roligt gøre.
 Ja for søren. Alene en chip med montering samt luftfilter i Sverige
 koster ~2500,- SKR. +35HK og +81Nm... billigt billigt   
Så ved jeg så bare ikke med synshallen. Det skal nok passe de stamper i
 jorden og siger "nej Martin, den går ikke", men hvordan ser det mon ud
 med det?
 >> Ventetiden er lang... fløjt fløjt.
 > 
 > Sådan siger en turbo ikke helt   
Nej, men sådan siger jeg når ventetiden er for lang    hehe.
 -- 
 Martin Johansen [6000]
 http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
 "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
 Se mere på  http://www.usenet.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                               John Sahl (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  03-03-04 20:09 |  
  |  
 
            Martin Johansen [6000] wrote:
 > Ja for søren. Alene en chip med montering samt luftfilter i Sverige
 > koster ~2500,- SKR. +35HK og +81Nm... billigt billigt   
Ja, det er p.... billigt..
 > Så ved jeg så bare ikke med synshallen. Det skal nok passe de stamper
 > i jorden og siger "nej Martin, den går ikke", men hvordan ser det mon
 > ud med det?
 Dont tell,   
-- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                                Martin Johansen [600~ (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ | 
  Dato :  03-03-04 20:18 |  
  |  
 
            On Wed, 03 Mar 2004 20:09:16 +0100, John Sahl wrote:
 >> Så ved jeg så bare ikke med synshallen. Det skal nok passe de stamper
 >> i jorden og siger "nej Martin, den går ikke", men hvordan ser det mon
 >> ud med det?
 > 
 > Dont tell,   
De må da vel kunne se/måle det?
 Eller er jeg for blåøjet i min tro der?
 Men ja, jeg skal nok fortælle dem mindst muligt   
-- 
 Martin Johansen [6000]
 http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
 "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
 Se mere på  http://www.usenet.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                                 John Sahl (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  03-03-04 20:43 |  
  |  
 
            Martin Johansen [6000] wrote:
 > De må da vel kunne se/måle det?
 Nix, det kan de ikke uden at skille noget af, og de har ikke
 udstyr til effektmåling.
 > Eller er jeg for blåøjet i min tro der?
  
-- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                                  Martin Johansen [600~ (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ | 
  Dato :  03-03-04 20:52 |  
  |  
 
            On Wed, 03 Mar 2004 20:43:08 +0100, John Sahl wrote:
 > Nix, det kan de ikke uden at skille noget af, og de har ikke
 > udstyr til effektmåling.
 Så må vi håbe han ikke skal testkøre den for meget... kold motor og en
 synsmand der lige mener han skal se hvad "såen' gammel Turbo-æske ka'
 rende".. :-/
 -- 
 Martin Johansen [6000]
 http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
 "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
 Se mere på  http://www.usenet.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                      Ukendt (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  02-03-04 21:14 |  
  |   
            
> Martin Johansen [6000] wrote:
 > > Der er squtte meget plads og slet ikke i bag. Alene førepladsen er
 > > elendig (Uno 70, ved ikke om andre modeller er bedre) til personer
 > > over
 > > 1.70...
 >
 > Jeg er 1,74 og har endnu ikke oplevet problemer med
 > hverken ondt i ryg, røv, arme eller ben, efter selv ret
 > lange ture i Fiat Uno Turbo'er.
 Der er VÆSENTLIG forskel på mennesker. Nogle har lange ben og en kort krop
 og andre det omvendte. Så selv om højden er den samme er det ikke sikkert
 man har den samme benplads.
 -- 
 Tom
 Unofficial FORD site Denmark
 http://members.tripod.com/FORD_DK
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Claus Fabritius (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Claus Fabritius | 
  Dato :  02-03-04 19:10 |  
  |  
 
            "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse
 news:pan.2004.03.02.17.11.44.311471@website.invalid...
 > 4 personer i en Uno - 2000km ?
 >
 > uhauha   
Ingen problemer i det.Komforten var overraskende god og jeg ville da ikke
 have noget imod at trille på ferie i min egen (LeMans venter muligvis senere
 på året)
 -- 
 Claus Fabritius
 Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler
 Men vi har det også lidt sjovere :)
 Fiat Uno Turbo I.E. Racing '93
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  Folmer Rasmussen (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Folmer Rasmussen | 
  Dato :  03-03-04 16:32 |  
  |  
 
            On Tue, 2 Mar 2004 17:05:58 +0100, "John Sahl"
 <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:
 >Folmer Rasmussen wrote:
 >> Den daglige hviletid kan afvikles i køretøjet, såfremt det er
 >> indrettet til det, og står stille.    Dette gælder også
 >> to-mandsbetjente køretøjer.
 >
 >Nu var vi 4 personer afsted der skiftedes til at køre, så der
 >var ingen problemer af den slags.
 >--
 Du taler mod bedre vidende.   
Det er du også nødt til, for du har en skidt sag.
 Hvil er noget der foregår i horisontal stilling, iført ingen eller kun
 meget få tekstiler.    Hvil er ikke at sidde med knæene oppe i
 ørehøjde på bagsædet af en pizzaautomat på viagra.   
Hvis vi forudsætter at de 2000 km. er kørt i et stræk med en
 gennemsnitsfart på 100 km/t. (hvilket er meget), så har seancen taget
 20 timer!
 Hvis du nu vil postulere at 4 mandspersoner er bare nogenlunde fit
 efter et ophold på 20 timer i føromtalte fast-food dispenser, så er du
 ikke længere troværdig, og jeg vil i al evighed stille mig tvivlende
 overfor et hvilket som helst indlæg der måtte komme fra din hånd.
 *LOL*
 Det er ikke sket i nyere tid, men skulle jeg nu tage fejl, og
 gennemsnitsfarten har været væsentligt højere, så synes jeg ikke du
 skal bruge det som argument. Det vil skade din sag yderligere.   
Alvorligt talt, så består min arbejdsdag/nat af 4 stints á ca. 2
 timer. Min røv er placeret i en semiavanceret luftaffjedret stol, og
 jeg har adgang til det meste komfortudstyr. (excl. tempostat).
 Jeg synes jeg føles brugt når jeg kommer hjem, og jeg har ikke fantasi
 til at forestille mig at det er formildende at det foregår i en Uno,
 som der kan stå 2 af på højkant i mit førerhus.   
Venlig hilsen
 Folmer
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   John Sahl (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  03-03-04 16:44 |  
  |  
 
            Folmer Rasmussen wrote:
 > Du taler mod bedre vidende.   
>
 > Det er du også nødt til, for du har en skidt sag.
 Hvis jeg var ude på at forsvare mig, så har du ret   
> Hvil er noget der foregår i horisontal stilling, iført ingen eller kun
 > meget få tekstiler.    Hvil er ikke at sidde med knæene oppe i
 > ørehøjde på bagsædet af en pizzaautomat på viagra.   
Kærestens bryster virker fint som hovedpude, helt horisontalt
 kan jeg dog ikke påstå at det var   
> Hvis vi forudsætter at de 2000 km. er kørt i et stræk med en
 > gennemsnitsfart på 100 km/t. (hvilket er meget), så har seancen taget
 > 20 timer!
 Den forudsætning kan du ikke bruge til noget *S*
 > Hvis du nu vil postulere at 4 mandspersoner er bare nogenlunde fit
 > efter et ophold på 20 timer i føromtalte fast-food dispenser, så er du
 > ikke længere troværdig, og jeg vil i al evighed stille mig tvivlende
 > overfor et hvilket som helst indlæg der måtte komme fra din hånd.
 > *LOL*
 Nix, det postulerer jeg ikke, vi havde både gode spisepauser
 og et ophold på destinationen af 1½ times varighed, ingen
 kørte i træt tilstand, der blev skiftet chauffør når behovet var
 der.
 > Det er ikke sket i nyere tid, men skulle jeg nu tage fejl, og
 > gennemsnitsfarten har været væsentligt højere, så synes jeg ikke du
 > skal bruge det som argument. Det vil skade din sag yderligere.   
Der var væsentligt forskel på den fart der blev kørt i Tyskland og
 den på de danske veje.
 > Alvorligt talt, så består min arbejdsdag/nat af 4 stints á ca. 2
 > timer. Min røv er placeret i en semiavanceret luftaffjedret stol, og
 > jeg har adgang til det meste komfortudstyr. (excl. tempostat).
 >
 > Jeg synes jeg føles brugt når jeg kommer hjem, og jeg har ikke fantasi
 > til at forestille mig at det er formildende at det foregår i en Uno,
 > som der kan stå 2 af på højkant i mit førerhus.   
Man er væsentligt "tættere på naturen" i en Uno, det kvikker
 en op, helt naturligt   
-- 
 John Sahl, der godt ved at det kan stilles på spidsen som du gør.
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    Ukendt (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  03-03-04 16:56 |  
  |  
 
            > > Hvis vi forudsætter at de 2000 km. er kørt i et stræk med en
 > > gennemsnitsfart på 100 km/t. (hvilket er meget)
 > Den forudsætning kan du ikke bruge til noget *S*
 Det vil jeg nu give John ret i - vi kører altid markant hurtigere, end de
 små 100 km/t i reelt gennemsnit, som FDM og andre siger, man bør regne med.
 120 km/ er mere realistisk for mig/os - også inklusive spisepauser og
 optankninger. Men vi kører som regel også for til tilbagelægge mange
 kilometer i en fart og ikke for at "nyde turen" på dén måde.
 Een gang har jeg kørt 145 i ægte gennemsnit over 1600 km, men det er også
 helt vildt hurtigt og bliver nok ikke gentaget foreløbigt.
 > Man er væsentligt "tættere på naturen" i en Uno, det kvikker
 > en op, helt naturligt   
Kender fornemmelsen fra min tid i Opel Kadett fra 1980..    Godt udrtyk
 "tæt på naturen".. :.-)
 --
 /Jan VW Nielsen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                     Ukendt (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  03-03-04 17:02 |  
  |   
            
> Det vil jeg nu give John ret i - vi kører altid markant hurtigere, end de
 > små 100 km/t i reelt gennemsnit, som FDM og andre siger, man bør regne
 med.
 > 120 km/ er mere realistisk for mig/os - også inklusive spisepauser og
 > optankninger. Men vi kører som regel også for til tilbagelægge mange
 > kilometer i en fart og ikke for at "nyde turen" på dén måde.
 Hmmm.
 Min tripcomputer i bilen siger nu også kun en 100 Km/t som gennemsnit på
 trods af at jeg kan finde på at holde den på 160-170 Km/t alle de steder
 hvor forholdene tillader det.
 Jeg vil nu godt mene at man kan regne med ca 100 Km/t som gennemsnit på selv
 tyske motorveje og på trods af at man hamrer derudaf når det er muligt.
 -- 
 Tom
 Unofficial FORD site Denmark
 http://members.tripod.com/FORD_DK
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                      John Sahl (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  03-03-04 17:11 |  
  |  
 
            Tom wrote:
 > Jeg vil nu godt mene at man kan regne med ca 100 Km/t som gennemsnit
 > på selv tyske motorveje og på trods af at man hamrer derudaf når det
 > er muligt.
 Det kommer _helt_ an på hvad tid af døgnet vi taler om.
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                      Peter G C (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter G C | 
  Dato :  03-03-04 18:20 |  
  |  
 
            "Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
 news:4046014a$0$13976$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 [klip]
 > Hmmm.
 > Min tripcomputer i bilen siger nu også kun en 100 Km/t som gennemsnit på
 > trods af at jeg kan finde på at holde den på 160-170 Km/t alle de steder
 > hvor forholdene tillader det.
 > Jeg vil nu godt mene at man kan regne med ca 100 Km/t som gennemsnit på
 selv
 > tyske motorveje og på trods af at man hamrer derudaf når det er muligt.
 Jeg oplever det samme. Kører da gerne hurtigere, men det hjælper sjældent og
 er økonomiske set ikke holdbart - økonomien ryger for alvor over 180 km/t i
 de potter jeg plejer at køre i (406 V6 dog undtaget).
 /Peter
 --
 http://www.grauslund.com/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                     John Sahl (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  03-03-04 17:10 |  
  |  
 
            Jan W. Nielsen wrote:
 > Det vil jeg nu give John ret i - vi kører altid markant hurtigere,
 > end de små 100 km/t i reelt gennemsnit, som FDM og andre siger, man
 > bør regne med. 120 km/ er mere realistisk for mig/os - også inklusive
 > spisepauser og optankninger. Men vi kører som regel også for til
 > tilbagelægge mange kilometer i en fart og ikke for at "nyde turen" på
 > dén måde.
 Jeg vil også mene der er stor forskel på at køre alene og på
 at have selskab på turen.
 > Een gang har jeg kørt 145 i ægte gennemsnit over 1600 km, men det er
 > også helt vildt hurtigt og bliver nok ikke gentaget foreløbigt.
 Så skal det gå godt, uden for megen trafik ,-)
 > Kender fornemmelsen fra min tid i Opel Kadett fra 1980..    Godt
 > udrtyk "tæt på naturen".. :.-)
 Ved ikke helt hvordan jeg ellers skal udtrykke det, men det
 er sådan jeg oplever det, og for mig er det ikke nogen negativ
 ting. Jeg kan lide at køre bil, og kan også godt ldie at _mærke_
 at jeg kører bil.
 Selvfølgelig er der også en charme ved en vild luxusbil, men jeg
 er slet ikke færdig med Uno Turbo'en endnu, der er for stort
 tuningspotentiale i dem, og det skal udforskes ,-)
 Lige til sidst, jeg er ikke ude på at forsvare at køre lange stræk
 uden hvil, men vil samtidig sige at jeg altid tager de pauser der
 er nødvendig for mig. Bliver jeg træt, så holder jeg ind og sover,
 uanset om det betyder at jeg når senere frem. Hellere frem i et
 stykke, end slet ikke at komme frem overhovedet.
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                     Peter G C (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter G C | 
  Dato :  03-03-04 18:21 |  
  |  
 
            "Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
 news:4045fffd$0$260$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 [klip]
 > Det vil jeg nu give John ret i - vi kører altid markant hurtigere, end de
 > små 100 km/t i reelt gennemsnit, som FDM og andre siger, man bør regne
 med.
 > 120 km/ er mere realistisk for mig/os - også inklusive spisepauser og
 > optankninger. Men vi kører som regel også for til tilbagelægge mange
 > kilometer i en fart og ikke for at "nyde turen" på dén måde.
 Når du/I holder et snit på 120 km/t hvilken hastighed kører du så med?
 /Peter
 --
 http://www.grauslund.com/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                N/A (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : N/A | 
  Dato :  03-03-04 20:10 |  
  |   
            
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 John Sahl (03-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Sahl | 
  Dato :  03-03-04 20:10 |  
  |  
 
            Thomas Krath wrote:
 > Hvis du selv har kørt hele vejen i et hug er det nok de 2000 kms
 > kørsel der er skyld i det :(
 Læs venligst resten af tråden, det havde jeg IKKE..
 -- 
 John Sahl,
 http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jensn (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jensn | 
  Dato :  02-03-04 12:07 |  
  |   
            
 "Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse
 news:40445d4e$0$242$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 > Hej John
 >
 > Kikker på på ny igen. Din egen er da skide flot.
 >
 > Hvis du gør - jeg er vildt imponeret over UltraGlozz påført med
 > excentersliber.
 >
 > -- 
 > / Jan W Nielsen
 
 Hej Jan
 
 Ang. UltraGlozz - når du bruger excentersliber - er det så kun til at polere
 med - eller er det også under påføringen ? og hvilken "hætte" bruger du til
 sliberen
 
 Mvh.
 Jensn
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  02-03-04 13:26 |  
  |   
            > Ang. UltraGlozz - når du bruger excentersliber - er det så kun til at
 polere
 > med - eller er det også under påføringen ? og hvilken "hætte" bruger du
 til
 > sliberen
 
 Faktisk har jeg kun selv prøvet produktet med en polermaskine, der ikke
 snurrer så hurtigt som en excentersliber. Jeg har derimod set andre bruge
 excentersliberen, og der gik arbejdet endnu hurtigere. Jeg ved ikke, hvilken
 hat der blev brugt.
 
 Med en polermaskine bruger jeg en meget "korthåret hat" til den indledende
 polering og en langhåret til den efterfølgende blankpolering.
 
 Med UltraGlozz skal man polere grundigt hvis man ønsker at "kalde farven
 frem igen" og dernæst blot gnide den blidt ind igen, hvorefter det tørres af
 og poleres blank, når produktet er tørret.
 
 Man kan også vælge ikke at "gå agurk" på lakken, men blot at give den et
 beskyttede lag på den blide måde.
 
 
 -- 
 / Jan W Nielsen
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Jensn (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jensn | 
  Dato :  02-03-04 13:30 |  
  |   
            
"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse
 news:40447d3e$0$261$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 > > Ang. UltraGlozz - når du bruger excentersliber - er det så kun til at
 > polere
 > > med - eller er det også under påføringen ? og hvilken "hætte" bruger du
 > til
 > > sliberen
 >
 > Faktisk har jeg kun selv prøvet produktet med en polermaskine, der ikke
 > snurrer så hurtigt som en excentersliber. Jeg har derimod set andre bruge
 > excentersliberen, og der gik arbejdet endnu hurtigere. Jeg ved ikke,
 hvilken
 > hat der blev brugt.
 >
 > Med en polermaskine bruger jeg en meget "korthåret hat" til den indledende
 > polering og en langhåret til den efterfølgende blankpolering.
 >
 > Med UltraGlozz skal man polere grundigt hvis man ønsker at "kalde farven
 > frem igen" og dernæst blot gnide den blidt ind igen, hvorefter det tørres
 af
 > og poleres blank, når produktet er tørret.
 >
 > Man kan også vælge ikke at "gå agurk" på lakken, men blot at give den et
 > beskyttede lag på den blide måde.
 >
 >
 > -- 
 > / Jan W Nielsen
 >
 Ok - så det vil sige at du "smører" det på med hætten - det har jeg nemlig
 været meget i tvivl om
 Jeg har en flaske UG stående som jeg tror jeg vil lade Previa'en smage   
Mvh.
 Brian S Jensen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Ukendt (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  02-03-04 13:37 |  
  |  
 
            > Jeg har en flaske UG stående som jeg tror jeg vil lade Previa'en smage   
Gør det - husk at "give den gas" ved første polering og at smøre den mere
 forsigtigt ind anden gang, før du slutteligt tørrer den af og poleren den
 hélt blank med en ren klud eller polerhat.
 Husk i øvrigt, at importøreren anbefaler polering i temperatur over 4
 grader. (Jeg tror nu godt, man kan polere alligevel. Specielt når solen
 skinne, og lakken dermed bliver varmere end den isnende luft)
 Fortæl gerne hvordan du syntes, det virkede for dig.
 -- 
 / Jan W Nielsen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Troels Pedersen (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Troels Pedersen | 
  Dato :  02-03-04 13:44 |  
  |  
 
            Jan W Nielsen wrote:
 > Hvis du gør - jeg er vildt imponeret over UltraGlozz påført med
 > excentersliber.
 Hej Jan!
 Hvor får man fat i UltraGl  , har læst lidt på deres hjemmeside, men kan
 ikke finde andet en vejledende priser!
 -- 
 MVH Troels
 Ford Sierra 2.0i DOHC
 www.broendbjerg.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  02-03-04 13:57 |  
  |  
 
            > Hvor får man fat i UltraGl  , har læst lidt på deres hjemmeside, men kan
 > ikke finde andet en vejledende priser!
 Jeg har set det butikerne et par gange, men jeg ved det ellers ikke.
 Lad mig ved samme lejlighed sige, at mine erfaringer bygger på brugen af en
 vareprøve, som jeg fik en dag.
 Jeg mener ikke, jeg har betragtet det mere positivt på grund af dette. Jeg
 tror bestemt, det er det bedste produkt, som jeg har prøvet. Men jeg vil
 meget gerne høre om andres erfaringer.
 Hvis der på en sort bil opstår "flimmer" i lakkens genskin, så skal der blot
 poleres en gang mere.
 -- 
 / Jan W Nielsen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Troels Pedersen (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Troels Pedersen | 
  Dato :  02-03-04 14:13 |  
  |  
 
            Jan W Nielsen wrote:
 > Jeg har set det butikerne et par gange, men jeg ved det ellers ikke.
 Ok, jeg kontakter dem for at høre nærmere om sælgere.
 > Jeg mener ikke, jeg har betragtet det mere positivt på grund af
 > dette. Jeg tror bestemt, det er det bedste produkt, som jeg har
 > prøvet. Men jeg vil meget gerne høre om andres erfaringer.
 Jeg skal have lakeret nogle plastic dele på bilen inden for de næste 14
 dages tid, formentlig i weekenden. Samtidig med kunne det være spændende at
 polere en skærm el. lign. op med UG, for at se om jeg kan fange samme glans
 på den gamle lak, som jeg kan på de nylakerede dele. Det skal siges jeg både
 polerer og lakerer selv. Hvis jeg får fat i noget UG inden weekenden, bliver
 det projektet... Jeg billed dokumenterer og du/i andre får en opfølger - Jeg
 er ret spændt på resultatet!
 Hvor mange pålidelige kilder, ud over dig selv, har du rosende ord fra?
 -- 
 MVH Troels
 Ford Sierra 2.0i DOHC
 www.broendbjerg.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Ukendt (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  02-03-04 17:32 |  
  |  
 
            > Hvor mange pålidelige kilder, ud over dig selv, har du rosende ord fra?
 Ingen - men jeg er også meget pålidelig.    *host-host*
 Jeg har brugt menge polermidler på en del forskellige biler med både ny og
 gammel, og derfor tror jeg på min vurdering.   
Glæder mig til at høre mere.
 -- 
 / Jan W Nielsen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Troels Pedersen (02-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Troels Pedersen | 
  Dato :  02-03-04 17:37 |  
  |  
 
            Jan W Nielsen wrote:
 > Ingen - men jeg er også meget pålidelig.    *host-host*
 Ok, jeg ser dig som værende pålidelig journalist   
> Jeg har brugt menge polermidler på en del forskellige biler med både
 > ny og gammel, og derfor tror jeg på min vurdering.   
Jeg har selv også brugt forskellige midler... Sonax er god , men også
 MaxWax, (kan ikke huske mærket), er jeg vild med. Men nu er det blevet tid
 til at skifte, og se om det virkelig virker!
 > Glæder mig til at høre mere.
 Jeg vender tilbage, når det bliver en realitet. Jeg har fået en
 forhandlerliste fra producenten, og der ligger et par butiker i nærheden af
 mine forældre hvor jeg skal polere/male, så det skulle kunne lade sig gøre i
 denne weekend, hvis ellers vejret er med mig!
 -- 
 MVH Troels
 Ford Sierra 2.0i DOHC
 www.broendbjerg.dk
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |