MS Windows
briani 27239
ingen signal
Fra : Ingrid

Dato : 11-03-04 21:23

hejsa

Lige et problem mere
Jeg har lige sat mere ram i en com. ( tror nok jeg først fik dem sat forkért
i, havde ikke set de hak forneden, men nu er de rigtig i , men den vil slet
ikke , heller ikke hvis jeg tar dem ud , og lader den køre med dem den har
haft hele tiden, der kommer ingen signal til skærm og tastatur , der er ikke
lys i tastatur ??( hvad har jeg lavet forkert, og hvordan kan jeg rette det
??????

Hilsen Ingrid

Fra : Søren Blom

Dato : 11-03-04 22:25

"Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> skrev
> [...]
ikke
> lys i tastatur ??( hvad har jeg lavet forkert, og hvordan kan jeg rette

Det lyder som et hardware problem, så måske du skal prøve at spørge i
news:dk.edb.hardware men har du kikkede efter at du ikke har fået hevet
nogen stik ud af bundkortet ellers på anden måde fået skubbet til et og
andet, så der er løse forbindelser i din maskine.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Gunnar

Dato : 12-03-04 09:33

> ikke

> det

Hej det lyder som om du skubbet til et eller andet, se efter prøv om
forbindelserne sidder fast, der er ikke noget der er løst.
Gunnar

Fra : Ingrid

Dato : 12-03-04 11:00

Hej
Syntes godt nok jeg har , men det er umiddelbart osse min mening, vil prøve
igen.

Hilsen Ingrid