MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Backup
Fra : Viggo Pedersen

Dato : 11-03-04 17:43

Hej jeg har lavet en total backup i windows 2000.
Nu hvor jeg har formatteret harddisk og geninstalleret windows 2000 har jeg
problemer med at køre restore.
Backupfilen er på 6 GB og ser ikke ud til at fejle noget. Når jeg vælger
restore backup går der kun 8 sekunder, så får jeg meldingen restore
completed, men der er kun overt 7,4 MB - hvad kan årsagen være??
mvh Viggo

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-03-04 19:26

"Viggo Pedersen" <viggo@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> restore backup går der kun 8 sekunder, så får jeg meldingen restore
> completed, men der er kun overt 7,4 MB - hvad kan årsagen være??
Hej Viggo.

Hvad program drejer det sig om ?

Mvh. Jørgen Nielsen.