MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Stifinder. Hvorledes får jeg...
Fra : Steffen

Dato : 09-03-04 22:25

Når jeg i XP åbner Stifinder (som jeg bruger meget), listes disse i
mappepanelet: "Skrivebord", "+Dokumenter", "+Denne computer",
"+Netværkssteder" samt "Papirkurv". Da jeg imidlertid har meget, jeg bruger
dagligt, liggende i mappen "C:\Documents and Settings\Steffen" kunne jeg
godt tænke mig, at jeg i mappepanelet, når jeg åbner Stifinder, kan klikke
på "+Steffen".
---
Steffen

Fra : Lars

Dato : 09-03-04 23:16

In article <404e3650$0$265$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, stapdk@yahoo.dk says...
> [...]
> godt tænke mig, at jeg i mappepanelet, når jeg åbner Stifinder, kan klikke

Jeg vil foreslå dig at bruge Total Commander istedet, idet dette program er lysår foran
stifinder mht. filhåndtering. Her kan du f.eks. gemme mange favorit direktorier + myriader af
andre features stifinder savner

TC 6.02 her:
http://www.ghisler.com

Featureliste:
http://www.ghisler.com/featurel.htm

--
Best regards

Lars

Fra : Steffen

Dato : 09-03-04 23:21

Tak for det. Stifinder skulle ellers være så smart, men det her kunne den
altså (heller) ikke.

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-03-04 01:18

Lars <ls@No_Email.com> skrev:

>Jeg vil foreslå dig at bruge Total Commander istedet,

Jow! Det dur!

>idet dette program er lysår foran stifinder mht. filhåndtering

Hvad er stifinder? Måske den der mærkeligt uoverskuelige og
inkonsekvente ting der følger med en windåze ...

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 10-03-04 08:09

On Tue, 9 Mar 2004 22:25:28 +0100, "Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>godt tænke mig, at jeg i mappepanelet, når jeg åbner Stifinder, kan klikke

Det er ganske nemt:

- lav en ny genvej til Stifinder, som du kan øve dig på
- højreklik på den nye genvej
- vælg Egenskaber
- ret indholdet i feltet Destination til

%SystemRoot%\explorer.exe /e,/select,c:\documents and settings\Steffen

Gem rettelsen ved klik på OK

Hvis du er tilfreds med funktionen, tilretter du blot den originale
Stifinder-genvej på samme måde.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen