opgraderingsproblem med outlook fra 2000 t~
Fra : Magnus Alkil

Dato : 05-03-04 20:16

jeg har lige upgraded min officepakke, men office 2003 vil ikke indlæse min
mail-account. Når jeg så forsøger at at oprette den mail account som den
ikke vil indlæse, så forsøger den at lave en ny mappestruktur.

Før kom al min post ind i min private mappe / indbakke
nu har den lavet noget der hedder IMap.ruc.dk / indbakke

hvordan får jeg det således at min Imap.ruc.dk / indbakke kommer til at
hedde private mapper / indbakke ??

Magnus

Fra : Bytofair

Dato : 07-03-04 12:09

Under Nestor fra den 4 d.s. kan du se mit svar - som delvis også kan bruges
som svar på dit problem.
Du skriver, du har Imap.ruc.dk som ind/privat folder - er du koblet op på en
mail-server handler det om at du trækker lokal post ned for ikke at belaste
eks. exchange-server på RUC.

Iøvrigt er der en vigtig forskel imellem 2000 og 2003.
2003 Outlook`s .pst - fil er i et unicode format hvor den du opgraderer fra
Outlook 2000 er i ansi format hvilket bla. forklarerdu ikke bare lige kan
sætte ny mail op. Du kan formodenligt ikke sætte mail op fordi den allerede
er blevet opsat, du skal derfor gå ind og vælge enten din gamle eller
respektivt din nye mail under funktioner / e-mail konti / få vist
eksisterende e-mail konti / og se så hvad du har til rådighed nederst hvor
der står "Ny Outlook-datafil".

Du kan læse alt om outlook 2003 og de ældre versioner her:
- http://www.slipstick.com/outlook
- http://www.slipstick.com/outlook/ol2003.htm

Fra : Magnus Alkil

Dato : 08-03-04 10:45

Jeg takker mange gange for hjælpen - Det fungerede første gang -

Magnus