Powerpoint vil ikke åbne visse filer
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 04-03-04 17:20

Hej!

Jeg søger lidt råd her da jeg ikke synes at kunne blive klog på det.

Jeg har en Powerpoint-præsentation på godt 2MB som jeg har fået tilsendt.
Jeg har forsøgt at åbne den på forskellige maskiner - med forskelligt
resultat.

På én maskine på domæne A har jeg Windows XP og Office 2003. Her skriver
Powerpoint "Powerpoint kan ikke åbne (filsti+navn) fordi en del af filen
mangler."

Jeg kan imidlertid sagtens sende filen videre til en anden maskine med
nøgagtig samme programmer på domæne B - og her åbnes den fint.

Det er ikke alle .ppt - andre kan de begge åbne.

Hvad pokker er forklaringen?

Mvh,
/Kasper