Outlook og .pst fil
Fra : Nestor

Dato : 04-03-04 16:04

Er der nogen som kan hjælpe mig selv om det handler om Outlook 2003 (ikke
Express)? Jeg har taget en sikkerhedskopi af min Outlookmappe, og skal nu
til at installere Outlook igen. Men min Outlook vil ikke tage mod min .pst
fil, hvad gør jeg galt? Jeg har gjort det før uden problemer. Alle data
ligger i denne .pstfil, mails, kalender og alle mailadresser

Tak

Fra : Jens @ dtext.news.te~

Dato : 04-03-04 20:38

"Nestor" <Dontneed@no.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> fil, hvad gør jeg galt? Jeg har gjort det før uden problemer. Alle data
> ligger i denne .pstfil, mails, kalender og alle mailadresser

Er den skrivebeskyttet?
Prøv at højreklikke på den (egenskaber) og vælg beskyttelsen fra.
Vh. Jens

Fra : Nestor

Dato : 05-03-04 10:19

"Jens @ dtext.news.tele.dk" <Skriv_I_Gruppen@Så_Andre_Kan_Læse_Med> skrev i
en meddelelse news:40478590$0$13965$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Nestor" <Dontneed@no.spam> skrev i en meddelelse
>
> Er den skrivebeskyttet?
> Prøv at højreklikke på den (egenskaber) og vælg beskyttelsen fra.
> Vh. Jens

Det hjælper desværre ikke. Den skriver at min fil ikke er en "fil til
private mapper"?!?!?!

Fra : Viggo Pedersen

Dato : 06-03-04 09:04

Jeg har sidder netop med nøjagtig det samme problem.
Jeg har op til flere backup filer, men ingen af dem bliver accepteret af
Outlook.
Jeg har prøvet at opdatere Outlook med seneste updateringer fra MS, hvor der
bl.a. er en ny funktion til backup - det hjalp ikke.
Jeg har efterhånden prøvet alt muligt uden held. Det er ganske surt når der
er tale om mails og kalenderdata for de sidste 10 år.
Er der nogen som kender en eller anden metode til at få adgang til de gemte
data på, så man evt. kan lægge dem tilbage i Outlook manuelt.

Jeg håber inderligt at vi finder en løsning på problemet og at nogen her i
gruppen kan hjælpe.

Venlig hilsen
Viggo Pedersen

Fra : Jens @ dtext.news.te~

Dato : 06-03-04 10:56

> [...]
> fil, hvad gør jeg galt? Jeg har gjort det før uden problemer. Alle data
> ligger i denne .pstfil, mails, kalender og alle mailadresser

http://office.microsoft.com/search/results.aspx?Scope=TC%2CHP%2CHA%2CRC%2CFX%2CES%2CEP%2CDC%2CXT&Query=pst&CTT=6&Origin=EC010331121030

er der hjæp at finde her?
Umiddelbart tænker jeg på om I har valgt at kryptere den gemte *.pst fil
eller om I evt. importrer den til den forkerte mappe?
Det lyder godt nok træls - som vi siger på de her kanter...
Vh. Jens

Fra : Bytofair

Dato : 06-03-04 20:13

Er følgende prøvet:

Installer Outlook 2003 helt almindeligt.

Efterinstallation omdøb så outlook.pst til eks. outlook._ny

Tag den gamle outlook.pst og flyt over i folderen hvor den omdøbte pst-fil
ligger så tager outlook automatisk den gamle outlook fil.

Husk at have opsat mail så der er dannet en pst fil ellers går det ikke.

Iøvrigt er der få oplysninger der gives - virker det ikke så skal jeg have
lidt flere oplysninger for at give andet svar.

Fra : Viggo Pedersen

Dato : 07-03-04 08:41

Tusind tak for hjælpen - en stor sten er faldet fra mit hjerte.
Det var netop e-mail kontoen jeg ikke have opsat. Herefter virker det hele
som det skal.
Ja nogle gange er det så enkelt men samtidig temmelig ulogisk

Endnu en gang tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Viggo Pedersen