Outlook 2004
Fra : Morten

Dato : 02-03-04 19:39

Har netop installeret ovennævnte, men kan ikke, som på Outlook XP åbne
nyhedsgrupper via Outlook - "knappen" mangler. Hvad har jeg gjort forkert /
hvad skal jeg gøre ?
mvh
kem

Fra : Morten

Dato : 02-03-04 20:13

Sorry Outlook 2003
mvh
KEM

"Morten" <mortensensFJERN@mail.forkert(erstst forkert med dk)> skrev i en
meddelelse news:4044d4d1$0$95089$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-03-04 20:17

Den Tue, 2 Mar 2004 19:39:10 +0100, skrev "Morten"
> [...]

>nyhedsgrupper via Outlook - "knappen" mangler. Hvad har jeg gjort forkert /

Outlook 2004?

Det må være Outlook 2003 du mener.

Jeg har kun adgang til en UK version. Men mon ikke du kan oversætte
dig igennem...

Højreklik på et vilkårligt sted på menu baren. Vælg "Customize". Vælg
fanen "Commands". I venstre side scroller du ned til den kategori der
hedder "Web". Nu kan du ovre i højre side scrolle ned og finde "News".
"News" trækker du bare op på menu baren og slipper. Sådan.

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Morten

Dato : 02-03-04 21:12

Tak - det lykkedes uden problemer
mvh
kem

Fra : sailor99

Dato : 03-03-04 14:50

Fint nok, men kan det passe, at man skal tilføje knappen igen og igen?

Mvh
Georg

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-04 18:33

"sailor99" <sailor99remove@oekgnet.dk> skrev i en meddelelse
> Fint nok, men kan det passe, at man skal tilføje knappen igen og igen?

Det problem havde jeg også.

Prøv kontrolpanel > internetinstillinge > programmer

Nyhedsgrupper > Outlook Express

Fjern flueben i > Internet Explorer skal kontrollere, osv

Det har kørt siden.

/Arne