OfficeXP downgrade
Fra : Erik M M

Dato : 02-03-04 14:32

Hejsa

Er der nogen der ved om der kan være nogle fælder inden jeg går igang med at
downgrade en Office
XP til en Office2K.

Grunden er at jeg har 29 brugerer der kører Office2K og en enkelt der kører
OfficeXP og jeg gerne vil have det strømlinet.

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Erik M M

Fra : Dan Andersen

Dato : 06-03-04 23:59

Hvorfor downgrade, når du kan få XP til at ligne 2K??
Et par klik og XP kører hurtigere og ser ud som 2K

Mvh. Dan

Fra : Britt Malka

Dato : 07-03-04 00:15

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev:

>Hvorfor downgrade, når du kan få XP til at ligne 2K??
>Et par klik og XP kører hurtigere og ser ud som 2K

Et PAR klik?

Kan vi lige få oplyst, hvor de to klik skal sættes?

Alene det at få Word til at forstå, at når man vælger Filer -> Ny, så
ønsker man ikke et panel i højre siden, men at få et nyt dokument
eller skabelon, tager mere end et par klik:

http://www.tips-og-tricks.com/tippet?post=97

--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html