Teoretisk spørgsmål
Fra : Smirge

Dato : 12-03-04 13:20

Hvad ville der ske når man kørte en update sætning på en database, hvis man
indkapslede alle navne med [] - altså ikke values det ved jeg godt vilel
fejle...

Ville DB adgangen blive langsom eller ??

Det er for at undgå at rende i problemet med reserverede ord i DB (Access)

Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-03-04 13:26

"Smirge" <martin@XXXsmirge.dk> escribió en el mensaje
> [...]
> fejle...
>
> Ville DB adgangen blive langsom eller ??

Nej,

> Det er for at undgå at rende i problemet med reserverede ord i DB (Access)

Det er en udemærket måde at løse det problem på.