Databaser??
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 10-03-04 13:33

jeg skal selv gå ind i databasen og skrive det.. det gøre den ikke selv..

Det den ikke selv gøre er at ligge billede in i databasen på min
hjemmeside...

hvad skal jeg gøre??
--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-03-04 14:40

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERNDETTEscooterhoved.dk> escribió en el
mensaje news:c2n1t6$gd7$1@sunsite.dk...
> jeg skal selv gå ind i databasen og skrive det.. det gøre den ikke selv..
>
> Det den ikke selv gøre er at ligge billede in i databasen på min
> hjemmeside...
>
> hvad skal jeg gøre??

Læse dette:
http://www.asp-faq.dk/article/?id=41

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 10-03-04 23:28

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en
> Læse dette:
> http://www.asp-faq.dk/article/?id=41

Hej
Det er vist min fejl...

jeg prøver og beskrive hvad der sker og hvad der ikke sker:
nå jeg oplodes et billede så kommer den ikke frem.. jeg skal selv gå ind og
skrive det i databasen... og det er meningen at den selv skal skrive det....
hvad kan jeg gøre for at få den til det??

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Torben Brandt

Dato : 11-03-04 00:07

Tobias Haugaard Klint skrev:

> [...]
> skrive det i databasen... og det er meningen at den selv skal skrive det....
> hvad kan jeg gøre for at få den til det??

Det Lars mener er at vi ikke har megen ide om hvad det kan skyldes.
- Får du en fejl?
- Kommer der bare ikke noget ind i database?
- Hvad gør du (relevant kode)?
- Hvad havde du forventet i forhold til hvad der så sker?

/Torben