Hvordan skriver jeg kode som tekst i html?
Fra : Frodo

Dato : 14-03-04 00:24

Jeg har noget html kode jeg gerne vil have til at stå som alm. tekst.
Hvordan skal det markeres for <p> kode xx</p> er ikke nok

/Frodo

--
Besøg:
www.Zahbo.dk

Denne mail er blevet scannet af Norton AntiVirus Copyright© 2000-2002
Symantec Corporation og indeholder ikke virus!

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-03-04 01:06

"Frodo" <det-er@min-fjerndette-postkasse.dk> skrev

> Jeg har noget html kode jeg gerne vil have til at stå som alm. tekst.
> Hvordan skal det markeres for <p> kode xx</p> er ikke nok

ville du kunne skrive som

&lt;p&gt; kode xx&lt;/p&gt;

Håber, det kan hjælpe dig på vej. Ellers må du konkretisere dit problem

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin