Banner
Fra : Johnny Bonde

Dato : 25-04-01 21:42

Jeg kører med roterende bannere på min side
og har snart 12 stk på, med en javarutine

kan man ha 2 af disse banner rotations java scripts
på samme side.

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind 3 lækre Anni Filt CD'er. - Læs Jernladyens mening om Præstationsangst - Vind Windows Earmaster

Fra : Andreas Paasch

Dato : 25-04-01 21:45

Johnny,

det er vist meget svært at sige noget om når man ikke ved hvilket banner
system du bruger mv.

Men, det gode spørgsmål er, har du prøvet at kode din side til det ??????

Det kan selvfølgelig umiddelbart tænkes at to kald til samme .class fil
resulterer i en konflikt, men det er bare et gæt fra min side.

Hvorfor ikke prøve ? Det eneste der kan ske er, at det ikke virker hvorved
dit spørgsmål er besvaret ... ikke ?

Mvh.
Andreas Paasch