Angive vinduestørrelse for et link
Fra : Bach|DK|

Dato : 05-03-04 20:08

Hvis man har en side med thumbnails, kan man så ikke lave sådan, at når
man klikker på et link (billede), så bliver det vindue som åbner
automatisk samme størrelse, som det billede man linker til? Istedet for
at have en stor tom side med et lille billede på.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-03-04 21:08

"Bach|DK|" <post@NOSPAMPLEASEm-b-f.dk> skrev :

> [...]
>automatisk samme størrelse, som det billede man linker til? Istedet for
>at have en stor tom side med et lille billede på.

Jo, med et popupvindue.

Wizard findes på
http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm

Vil d undgå kanter rundt om billedet, så undgås det nemmest ved
at lægge billedet ind som baggrundsbillede på en side og lave
vinduet i billedets størrelse.

Vil du undgå dette, så kan du bruge koden fra
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/pop/
--
Knud

Fra : Falcon

Dato : 05-03-04 21:09

BachDK wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> automatisk samme størrelse, som det billede man linker til? Istedet for
> at have en stor tom side med et lille billede på.

Se: http://www.it-nordjylland.dk/koder/abne-ny-side.asp , måske kan det
give dig et vink.
- Jeg ved godt du får en fast størrelse, men du kan sikkert regne resten
ud. :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne