Deling af mappe
Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 05-03-04 12:53

Jeg sidder med en Win98 og skal dele en mappe ud. Men jeg kan kun lave en
Webdeling. Hvordan laves en almindelig deling. Har ledt efter et tidligere
råd men kunne ikke finde det.

/nils

Fra : Janus Høi

Dato : 05-03-04 13:03

"Nils Nyvang Bacher" <_nn@admiralhotel.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg sidder med en Win98 og skal dele en mappe ud. Men jeg kan kun lave en
> Webdeling. Hvordan laves en almindelig deling. Har ledt efter et tidligere
> råd men kunne ikke finde det.

Umiddelbart tror tror jeg svarkvaliteten bliver højere hvis du prøver:

Held og lykke med problemet.
--
Janus

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-03-04 13:06

> [...]

> Webdeling. Hvordan laves en almindelig deling. Har ledt efter et tidligere

Du er da gået helt galt i byen. I denne gruppe snakker vi html og css.

Prøv at spørge i news:dk.edb.netvaerk der vil du have meget bedre chancer
for at få et brugbart svar.

Du kan måske også finde svaret her:

http://www.hjemmesideskolen.dk/net/lokalnet.asp
http://www.hjemmesideskolen.dk/net/lokalnet.asp#konfiguration