hjælp! hvordan mht. tabel???
Fra : Sebastian Mathias La~

Dato : 04-03-04 21:24

Jeg har brug for noget hjælp da jeg er ret ny med hensyn til at
lave hjemmesider, og jeg har aldrig prøvet at lave det jeg vil nu

http://www.geocities.com/sebjlan/img/images/hjemmeside.JPG

Dette billede er en hurtig tegning der viser hvordan jeg
forestiller mig min side skal se ud, med en top-menu (eller bare
top), en menu og et index. (mellem de sorte streger i stedet for
dem, skal så være billeder eller noget). Skal jeg bruge <table>?

Hvis der bare er nogen der har en god side med en Table-tutorial
eller noget, ville det være fint...

På forhånd tak for hjælpen..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : John

Dato : 04-03-04 21:34

Sebastian Mathias Lange <sebjlan@brnet.dk> skrev bla:
> [...]
> top), en menu og et index. (mellem de sorte streger i stedet for
> dem, skal så være billeder eller noget). Skal jeg bruge <table>?

Mener lige så godt du kan tage det rigtige spring og Bruge CSS

Prøv at følg www.html.dk deres tutorials om CSS er rigtig gode.

Ellers lidt link til lidt inspiration vedr design muligheder
http://www.thenoodleincident.com/tutorials/box_lesson/boxes.html

http://www.glish.com/css/7.asp

http://www.thenoodleincident.com/tutorials/box_lesson/basic4.html

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Anne Johansen

Dato : 04-03-04 22:22

> Hvis der bare er nogen der har en god side med en Table-tutorial
> eller noget, ville det være fint...

her er også en side med mange rigtig gode forslag (koder) med gode
forklaringer på, hvad og hvordan de kan bruge.

http://www.webdesign101.dk/index.php