Menu på frameside hvor undermenu vises i m~
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 01-03-04 13:22

Er det muligt med css/javascript at lave en menu på en frame
side.
Siden er opdelt i en menuframe til venstre og en hovedframe til
højre. Menuen til venstre har nogle underpunkter som skal vises i
højre frame, når musen føres henover. punkterne over hovedsiden
skal vises samme sted ligegyldigt om der scrolles i siden..

Mvh.
Fibs

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 01-03-04 16:25

Henrik Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> højre frame, når musen føres henover. punkterne over hovedsiden
> skal vises samme sted ligegyldigt om der scrolles i siden..

Det kan du sagtens, jeg bruger selv en der hedder coolmenus, som du
kan hente på http://www.dhtmlcentral.com/

Den viser uden problemer undermenuerne indover frame-adskillensen og
ind i framen ved siden af.
Hvis du vælger den, og får spørgsmål, så er de hurtige til at svare,
eller også send en mail til mig, da jeg har brugt den i flere år.
Jeg syntes coolmenus 3 er nemmest at finde ud af..

PerR