PAS PÅ Nyheder fra "KOBORI"
Fra : Severino

Dato : 14-03-04 17:14

Dette nyheds mail med den vedhæftede fil fra >> KOBORI << ser tilsyneladende
ud til at være fra Microsoft

MEN DET ER DEN IKKE - DER ER VIRUS I PAKKEN!!!!

Fra : Severino

Dato : 14-03-04 17:34

"Severino" <infomail@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Dette nyheds mail med den vedhæftede fil fra >> KOBORI << ser
tilsyneladende
> ud til at være fra Microsoft
>
> MEN DET ER DEN IKKE - DER ER VIRUS I PAKKEN!!!!

Har lagt den samme meddelelse ind på:

alt.binaries.tv.aus,
free.it.anti.ferrari,
de.alt.soc.verschwoerung,
free.it.giochi.playstation,
microsoft.public.windowsme.networking,
microsoft.public.windowsme.setup,
it.comp.www.php,
pl.rec.kajaki,
dk.edb.internet.webdesign.clientside,
europa.linguas,
europa.test,alt.checkmate

EN AKTIV PERSON - IK'

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-03-04 17:42

"Severino" <infomail@tdcadsl.dk> skrev

> Har lagt den samme meddelelse ind på:
>
> alt.binaries.tv.aus,
> free.it.anti.ferrari,
> de.alt.soc.verschwoerung,
> free.it.giochi.playstation,
> microsoft.public.windowsme.networking,
> microsoft.public.windowsme.setup,
> it.comp.www.php,
> pl.rec.kajaki,
> dk.edb.internet.webdesign.clientside,
> europa.linguas,
> europa.test,alt.checkmate
>
> EN AKTIV PERSON - IK'

En spammer!

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 14-03-04 17:45

Severino wrote:

[snip virusadvarsel]
> Har lagt den samme meddelelse ind på:
[snip en masse grupper]

Hvorfor i alverden gør du dog det? Virus og advarsler herom har intet
som helst at gøre med hverken webdesign, ferrarier, tests eller
playstations og er dermed komplet irrelevante i grupper herom.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : Severino

Dato : 14-03-04 17:56

Kære lille Anders T Holm
Nu er det jo ikke alle i denne nyhedsgruppe der bruger alt sin tid på at
abonnere på alle grupper, og da der i det nedenstående nyhed er vedhæftet en
GRIM fil, så må det da i nogen grad være vedkommende, ellers ville der måske
være en sjæl, som var fristet til at klikke på filen, med det har du vel
ikke FATTET ENDNU

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 14-03-04 18:19

Severino wrote:

> Nu er det jo ikke alle i denne nyhedsgruppe der bruger alt sin tid
> på at abonnere på alle grupper

Hvor vil du hen med det?

>, og da der i det nedenstående nyhed er vedhæftet en GRIM fil, så
> må det da i nogen grad være vedkommende, ellers ville der måske
> være en sjæl, som var fristet til at klikke på filen,

Nej, det er stadig ikke relevant at poste advarsler omkring virus
til vilkårligt udvalgte grupper.

Desuden må man formode, at folk har bare den mindste smule
realitetssans til at indse, at Microsoft nok ikke vil sende obskure
filer til nyhedsgrupper om alt fra Ferrarier til PlayStations.
Nøjagtig ligesom Microsoft *ikke* giver sig til at sende e-mails til
samtlige husstande.

Om ikke andet er det folks eget ansvar at have et tidssvarende og
opdateret antivirusprogram og ikke hovedløst giver sig til at
downloade og eksekvere samtlige filer, de falder over på nettet.

> med det har du vel ikke FATTET ENDNU

Hvorfor i alverden begynder du på den nedladende tone? Jeg påpeger
bare for dig det problematiske i at begynde at sende myriader af
advarsler ud til et hav af nyhedsgrupper. Nøjagtig som når folk
(velmenende) giver sig til at videresende e-mails om ditten og datten
til alle de kender og dermed paradoksalt nok skaber endnu mere
postyr.

Men den diskussion hører ikke til i den her gruppe, så jeg foreslår,
vi flytter den over til dk.admin.netikette. FUT dertil.