Skærme
Fijala 3554
Min skærm har Parkinson
Fra : Christian Muus

Dato : 14-03-04 16:51

Min skærm er begyndt at opføre sig underligt. Ved ikke om det er alderdom.
Den fyldte 5 år i efteråret...

Nå, men problemet er, at i størstedelen af tiden den er tændt, står
skærmbilledet helt forkert. Det er hevet sådan ud i siderne. Vinduerne får
en slags bue, og jeg kan ikke se (og komme til) de knapper/ikoner der er
yderst i højre og venstre side. Ret irriterende. Den er som oftest "syg"
lige når jeg har tændt. Nogle gange går det over, men i de fleste tilfælde
forbliver den sådan. Man kan godt lidt provokere den ved at hamre på siden,
og den står så og vejer mellem om den skal vælge parkinson- eller
normaltilstanden. Som oftest det førstnævnte

Hvad kan jeg gøre, eller er det bare ned at investere i en ny skærm?

Christian

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 14-03-04 19:02

Hejsa

> [...]
> normaltilstanden. Som oftest det førstnævnte
>
> Hvad kan jeg gøre, eller er det bare ned at investere i en ny skærm?

Det lyder som dårlige lodninger i øst/vest kredsløbet. Kan også være en
dårlig elektrolyt...

Hvis du ikke selv kan fikse den, så er det vidst affald.

Venligst
Hans