Persienner...
Fra : MRN

Dato : 14-03-04 15:13

Hejsa gruppe!

Er der nogen der ved om det er muligt at købe persienner, der kun er 80 cm
høje? Jeg har kigget adskillige steder, men har endnu ikke fundet nogle...

På forhånd tak!

MRN

Fra : Peter Andersen

Dato : 14-03-04 15:17

"MRN" <nyheder@hvadtrorduselv.nielsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
>
> Er der nogen der ved om det er muligt at købe persienner, der kun er
> 80 cm høje? Jeg har kigget adskillige steder, men har endnu ikke

Hej MRN

Man kan ofte bare skille persiennen ad, og så fjerne de led der ikke skal
bruges

Peter

Fra : Calle.

Dato : 14-03-04 21:37

MRN wrote:
> Hejsa gruppe!
>
> Er der nogen der ved om det er muligt at købe persienner, der kun er
> 80 cm høje? Jeg har kigget adskillige steder, men har endnu ikke
> fundet nogle...

nej, det er fordi du selv skal korte dem op. Det er meget hurtigt gjort.

--
Calle.

Fra : Morten DH

Dato : 15-03-04 11:15

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> nej, det er fordi du selv skal korte dem op. Det er meget hurtigt gjort.

Bare husk at binde knuden på snorene inden du forsøger at trække persiennen
op - eller tager det pludselig noget længere tid... tro mig

Fra : Calle.

Dato : 15-03-04 17:26

Morten DH wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
>
> Bare husk at binde knuden på snorene inden du forsøger at trække
> persiennen op - eller tager det pludselig noget længere tid... tro
> mig

Ja, så er der pludselig mange huller tråden skal igennem ;-(

--
Calle.