Advarsel mod boremaskiner og gulvtæpper
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 13-03-04 21:56

Hej

Ja, jeg ved godt, at det er at udstille sig selv og gøre sig til grin,
men i må gerne få et lille grin.

Jeg vil på det kraftigste advare om at bore igennem et gulvtæppe hvis
man har tænkt sig for eksempel at sætte en dørstopper i gulvet.

Resultatet ses her:
http://www.feddersen.dk/images/boremaskine.jpg

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : anders majland

Dato : 13-03-04 21:58

> Jeg vil på det kraftigste advare om at bore igennem et gulvtæppe hvis
> man har tænkt sig for eksempel at sætte en dørstopper i gulvet.

DEt behøver ikke gå galt.. I forrige uge så jeg nogle vvs vådskære sig
igennem en etageaskillese til afløb og vand. Også igennem gulvtæppe,
undergulv og det hele

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : //zigge

Dato : 13-03-04 22:39

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil på det kraftigste advare om at bore igennem et gulvtæppe hvis
> man har tænkt sig for eksempel at sætte en dørstopper i gulvet.

LOL.

Løsningen er ligetil - fixer tæppet med et eller andet der hærder; Hurtig
epoxylim, maling what ever...

Mvh
//zigge

Fra : Peter Andersen

Dato : 14-03-04 01:30

Kanon
LOL

MVH
Peter

Fra : Musen

Dato : 14-03-04 13:44

*fnis*

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-03-04 14:41

Kender en konservator der havde brugt timer på at klargøre en Solsort, der
skulle være bytte for en Spurvehøg (rovfugl). Og så var det lige han skulle
bore et hul gennem den 'døde' solsort...... Vel at mærke med den gammeldags
type boremaskine, der kun havde start og stop! - Flllllrrrrr!!!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : David Wittrock Rathj~