route (2 gateways)?
Fra : Michael

Dato : 12-03-04 21:39

Jeg har en boks som skal levere noget data ud på nettet. Jeg har 2 linier
ind/ud. Hvordan skal jeg gribe det an, hvis jeg ønsker at benytte en gateway
fortrinsvist (den med den billige trafik :) og en anden hvis linie 1 er
nede.

Der er kun tale om trafik fra server->wan, i første omgang intet indgående.

Hvor starter jeg? Hvad skal jeg have fat i?

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 13-03-04 23:01

"Michael" <maskinen2000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Der er kun tale om trafik fra server->wan, i første omgang intet
indgående.

> Hvor starter jeg? Hvad skal jeg have fat i?

Jeg ville starte her:

http://lartc.org/howto/

--

Stig Meyer Jensen