beslag til skydedør
Fra : Peter Holm

Dato : 12-03-04 17:25

Hejsa
Hvor køber jeg beslag til en skydedør.
Se Fig1. på side 3 (side 58) i pdf'en her.

http://www.goerdetselv.dk/Shared/bildbank/NY_PDF/DKGDS102001_Skydedor_CG.pdf

Mvh
Peter

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 12-03-04 20:03

Peter Holm skrev:

> Hvor køber jeg beslag til en skydedør.

Skydedørsbeslaget der bliver vist i PDF'en, ser ud til at være
fabrikat Henderson.

Det bedste sted du kan købe et sæt skydedørsbeslag, er ved en
trælasts håndværkerafdeling. De har det hjemme, du skal bruge.

Hvis du har lyst til at lave en skydedør selv, er det ikke så
svært. Så klø bare på

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 13-03-04 13:43

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Hvor køber jeg beslag til en skydedør.
> Se Fig1. på side 3 (side 58) i pdf'en her.

> [...]
Kig på www.carlf.dk når du har fundet det beslag du mangler skriver du
varenummer ned og henvender dig i dit lokale byggemarked. De kan som regel
bestille det hjem for dig.
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Peter Holm

Dato : 14-03-04 09:16

> Kig på www.carlf.dk når du har fundet det beslag du mangler skriver du
> varenummer ned og henvender dig i dit lokale byggemarked. De kan som
> regel bestille det hjem for dig.

Tak - jeg har fundet dette beslag
http://www.carlf.dk/Katalog/Menu/Velkomen.htm?ShowProduct=../Produkt.21/213228.HTM

Kan nogen fortælle om jeg skal have 2000mm eller 2500mm modellen, når min
skydedør skal være 100cm?

Mvh
Peter