Avent på internettet.
Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 12-03-04 17:05

Hej Gruppe

Jeg fandt denne shop efter laang tids søgning efter Avent til en ordentlig
pris på nettet.

Desuden har de weleda babycremer til omkring halv pris ift. Danmark.

http://www.quick-pharma.de/shop/shop_neu.htm

De tager mod visa og deres dyreste forsendelse er ca. 75 kr.

Glæder mig til at få min pakke (Den blev lige lovligt stor :) )

Mvh.
Lars Helmer Andersen

PS.: Jeg håber i tror mig når jeg fortæller at det ikke er min butik :)

Fra : Tri-Dane

Dato : 14-03-04 20:19

"Lars Helmer Andersen" <lha@SKRIDofficeconsult.dk> wrote in

> [...]
>
> Mvh.
> Lars Helmer Andersen
>
> PS.: Jeg håber i tror mig når jeg fortæller at det ikke er min butik

tak for tippet, det ser spændende ud.

mvh.
Kim