Samba PDC netlogon osv
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 11-03-04 18:25

Prøver at sætte Samba 2.2.7 som PDC for Win9x .. WinXP (foreløbig på en Red
Hat 9)
Har læst div. config dokumenter, som hver har deres detaljer i opsætning.
Har også fået foreløbig Win95 og Win2K til at logge på domæne og mappe drev,
men har ikke helt check på hvordan de forskellige Win versioner behandles af
Samba / logger på Samba (logon home, logon path, [homes] osv).
Er der nogen som har et eksempel på et logon script (BAT fil eller lign.).
Så vidt jeg kan se er man nødt til at undersøge hvilken Win version, som
logger på, da de forskellige versioner udfører mapning forskelligt.
Jeg er egentlig kun interesseret i en ensartet mapning for alle Win
versioner for server drev, samt bruger home dir. Ikke roaming profiles osv.

Mvh
Lars P. Magnussen