Dublicate resource
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 10-03-04 23:20

Ang.: Dublicate resource.
Ved at bruge 'Gem Som' til at omdøbe en unit kommer der en compiler
fejlmelding: Warning: Dublicate resource.
Jeg regner med, at det er fordi compileren stadig medtager den gamle unit
under dens gamle navn, men hvordan får jeg den til ikke at gøre det?

Kurt Guldbæk
www.guldbaek.net

Fra : David Konrad

Dato : 11-03-04 00:49

"Kurt Guldbæk" <kurt_g@guldbaek.net> wrote in message
> [...]
> Jeg regner med, at det er fordi compileren stadig medtager den gamle unit
> under dens gamle navn, men hvordan får jeg den til ikke at gøre det?

Ja. Men compileren medtager kun den gamle unit hvis den er inddraget i en
uses-clause. Har du prøvet at slette project.res...? [altså projektets
ressourcefil xxx.res]