CVSUP af kernelsource på OpenBSD 3.4
Fra : Henrik Bøgh

Dato : 10-03-04 17:58

http://55.5cm.dk/filer/cvsupfile.freebsd.txt har jeg en fiks lille
cvsupfile som jeg har brygget sammen som opdaterer kernel-sovsen på en
række FreeBSD 4.x maskiner uden problemer. Nu er jeg så ret ny til det der
cvsup-sjov (men er kommet godt igang takket være
http://www.freesbee.dk/howtos/SiGNOUT/cvsup.html ) og kunne godt tænke mig
det samme på en OpenBSD 3.4 som står og roder i hjørnet. Desværre kan jeg
tilsyneladende kun få hele src og ikke kun src/sys med OpenBSD cvsup (med
udgangspunkt i http://55.5cm.dk/filer/cvsupfile.openbsd.txt ).
Kan det virkelig passe at man skal cvsuppe samtlige 933Mbytes kildekode for
at få cvsuppet kernenkoden?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

"I'm allergic to alcohol and drugs. The symptoms are handcuffs"
-- Robert Downey Jr.