Editable iframe problem
Fra : Marten Ølgaard

Dato : 10-03-04 16:08

Jeg har en side med en iframe hvor man kan redigere i. Det virker i og for
sig fint nok på min maskine, men jeg har en bruger hvor der bliver sat en
masse tabelkoder ind når han begynder at skrive i iframen.

Jeg kan ikke selv eftergøre problemet.

Er der nogen der kender til det og evt. ved hvorfor og gerne hvordan man
undgår det.

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 10-03-04 16:32

Marten Ølgaard wrote:
> Er der nogen der kender til det og evt. ved hvorfor og gerne hvordan man
> undgår det.

jeg ved ikke hvad man kan gøre ved det, men hvis man copy / paster tekst
fra eks. MS Word så kan det gå galt....

--
excuse of the day : The electricity substation in the car park blew
: up.
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 11-03-04 10:28

Det ligner lidt det problem der når man copy paseter fra f.eks. word, men
det er ikke det. Der er ikke blevet copy-pastet noget

/Marten