Hmmmm msn og TDC Routere :(
Fra : Daniel Kejser

Dato : 09-03-04 04:09

Hai der all

sider home her sammen med 4 ander maskiner.

havd kan jeg enligt gøre for at få vores skide Router lukket op dvs porte.

vi kan ikke Stemme opkald gennem msn :( det er faktis mega nederen nogen
der ved vilken port det er jeg ska lukke op ?

og vores routere er en linksys

//NeoNmaN

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 09-03-04 10:21

In article <404d355b$0$1617$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Daniel Kejser wrote:
> havd kan jeg enligt gøre for at få vores skide Router lukket op dvs porte.

Tale pænt!

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-03-04 10:29

On Tue, 09 Mar 2004 04:09:09 +0100, Daniel Kejser@ wrote:

> [...]
>
> vi kan ikke Stemme opkald gennem msn :( det er faktis mega nederen nogen
> der ved vilken port det er jeg ska lukke op ?

Hvis routeren understytter upnp og du benytter MSN 6 i begge ender behøver
du ikke at åbne porte.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Michael U. Hove

Dato : 09-03-04 11:08

"@ wrote:

> [...]
>
> vi kan ikke Stemme opkald gennem msn :( det er faktis mega nederen nogen
> der ved vilken port det er jeg ska lukke op ?

Hva så der...

Yo doodZ prøv lige at kast en svedig tråd over i den der dk.edb.netværks
gruppe.

Din for l33t'e post har jo for nederen minus noget med det der
sikkerheds shit at gøre, så fyr den der over istedet, jo tak...

/respekt
michael dawg