Projekt
Fra : Frylle

Dato : 25-04-01 17:05

ikke helt den rigtige NG sorry

Jeg skal bruge et færdig skrevet projekt om pc'ens opbygning
grunden til jeg skriver er at den skal afleveres i overmorgen
er der nogen der har en liggende eller hved hvor man kan få downl en

Fra : Jens Petersen

Dato : 25-04-01 19:00

On Wed, 25 Apr 2001 18:04:45 +0200, "Frylle" <mi4302@odin.hgmf.dk>
wrote:

> [...]
>grunden til jeg skriver er at den skal afleveres i overmorgen
>er der nogen der har en liggende eller hved hvor man kan få downl en

Bed læreren om længere tid. Det kan ikke være meningen at i skal løse
sådan en opgave på kun to dage

--
Jens oz1kiw

This tagline is for sale. Inquire within.

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 26-04-01 08:01

> Jeg skal bruge et færdig skrevet projekt om pc'ens opbygning
> grunden til jeg skriver er at den skal afleveres i overmorgen
> er der nogen der har en liggende eller hved hvor man kan få downl en

Hvad med at tage fingrene ud af r.... og selv skrive det.
Det kan da ikke være meningen, at du vil have os til at skrive dit
projekt.

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.