Forkerte tegn i Outlook 2000 (Win98)
Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 25-04-01 16:51

Jeg har problemer med tegnsættet i Outlook 2000 (eller rettere Win98), når
jeg sender emails til folk på Inettet - se bare følgende, som er cuttet fra
en email, som jeg har fået tilbage:
"svµrt ret mange steder at fs °je ps den"

Æøå virker fint i alle andre programmer. Hva' gør jeg?

Mvh
Sigurd H. M.

Fra : pre

Dato : 25-04-01 18:19

I første omgang klikker du - fra mailvinduet - på Format/Encoding.
Afhængigt af din installation vises nu en stribe muligheder for
indstilling af tegnsæt. Hvis du har tekst i vinduet, kan du se, hvordan
tegnene skifter. Sandsynligvis skal du vælge »Vesteuropæisk ISO«

Kommet så langt skift til hovedvinduet,
Funktioner/Indstillinger/MailFormat/Internationale Indstillinger. Her
stiller du ind på den rigtige kode, som så bliver standard - men for en
enkelt mail kan indstillingen i mailvinduet bruges uden at standarden
skiftes.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 26-04-01 10:17

"pre" <ingenmail@image.dk> skrev i en meddelelse
> I første omgang klikker du - fra mailvinduet - på Format/Encoding.
[en masse gode råd]
> skiftes.

Jeg siger i første omgang tusind tak - hvis det ikke virker, vender jeg nok
tilbage.

Mvh
Sigurd H. M.