Programmering
Fra : Michael Feldthaus

Dato : 08-03-04 13:56

Hej gruppe
Jeg søger en, som er lidt en haj til at programmere.
Vi skal have lavet et program, som kan oversætte fra nummeriske tegn til
ASCII. Det nummeriske kommer ind af en comport og skal videre sendes ud af
en anden comport. Det er ikke vigtigt hvilket sprog det bliver lavet i, men
at det er hurtigt.
--
Michael Feldthaus

Feldthaus@tuknet.dk

Fra : Preben Mikael Bohn

Dato : 08-03-04 22:25

Michael Feldthaus wrote:
> [...]
> en anden comport. Det er ikke vigtigt hvilket sprog det bliver lavet i, men

Det skal man vel ikke nødvendigvis være haj for... Men det kommer jo
også an på hvad du mener med "hurtigt"? Skal det være inden for et
sekund? Et millisekund? Og skal det _laves_ hurtigt, eller skal det
_være_ hurtigt? Er formatet vel-defineret? Og er der checksummer osv? Og
hvor hurtig bit-rate skal com-porten køre med? Skal det fungere under
windows? Osv...

Med venlig hilsen Preben

Fra : Michael Feldthaus

Dato : 09-03-04 13:36

Hej
Jeg tror jeg har fundet en, som kan hjælpe mig.
hastigheden er på programmet, da de oplysninger, som skal igennem programmet
hurtigt bliver forældede.

Michael