Tynd klient
Fra : John Wegge

Dato : 08-03-04 12:07

Hej med jer

Er der nogen der har nogen praktisk erfaring med denne klient

http://www.nextsystem.dk/18723

Leder er en billig tynd klient - skal bruge den i forbindelse med
www.ltsp.org

/John

Fra : Esben Laursen

Dato : 08-03-04 15:51

"John Wegge" <weggeXX@klog.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> Er der nogen der har nogen praktisk erfaring med denne klient
>
> http://www.nextsystem.dk/18723

Faktisk ikke, men det lader til at de bruger VIA's EPIA serie bundkort...

Du kan læse mere om dem her:
http://www.mini-itx.com/store/default.asp?c=2#p3
eller via's hjemmeside:
http://www.viavpsd.com/product/epia_mini_itx_spec.jsp?motherboardId=21

sammen med et 32Mb fashkort. og garanteret en CF->IDE converter.
http://www.mini-itx.com/store/default.asp?c=19#cfide

Af software, ved jeg ikke men hvis det var mig der skulle bygge noget ville
jeg nok bruge PXES, som reklamere at den kører sammen med ltsp.org og fylder
under 5Mb

Jeg ved ikke om det er billigere at købe en færdig box, men på den anden
måde ved man i det mindste hva det er man har.. =)
EPIA og ITX kabinetter (micro-size) forhandles ved bl.a. shg.dk

Håber det hjalp lidt..

Hygge

Esben