hjælp til fejl meddelse i Microsoft visual~
Fra : Tonni Dybdahl

Dato : 08-03-04 11:19

Jeg modtager denne meddelse VS.NET ved oprettelse af nyt ASP.NET
Web application.

Visualt Studio .NET has detected that the specified Web server is
not running ASP.NET version 1.1. You will be unable to run
ASP.NET Web applications or services.

Hvad gør jeg?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-03-04 11:25

Tonni Dybdahl skrev:

> Visualt Studio .NET has detected that the specified Web server is
> not running ASP.NET version 1.1. You will be unable to run
> ASP.NET Web applications or services.
>
> Hvad gør jeg?

Prøv at spørge i <news:dk.edb.internet.webdesign.serverside> eller
<news:dk.edb.programmering.dotnet>. Spørgsmålet er ikke relevant
for asp-gruppen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 10-03-04 10:04

Tonni Dybdahl wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> Hvad gør jeg?
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?

Hej Tonni

Den fejl som du får, betyder normalt at du ikke kører .net Framework
1.1

Gå ind på denne side:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

og kør:
Scan efter opdateringer

Så skulle den gerne komme frem og sige at du skal downloade den
nyeste framework 1.1

Prøv dette.

Med venlig hilsen
Martin Jørgensen