Html - link problemer
Fra : Zwam

Dato : 25-04-01 16:17

Jeg har et problem med min page! Jeg har lige lagt min hjemmeside ud. Men
når man trykker på nogen af linkene så åbner de en helt anden side!?!? ?.
Det underlige er nu at jeg fint kan åbne dem fra min egen computer men ikke
over nettet. Det skal lige siges at linkene ikke er en "del" af den
hjemmeside jeg har lavet, men bare link til et andet web sted. Linkene burde
virke fint. For hvis man læser linket (F.eks ved at hjøreklikke på linket og
se egenskaber og simde det i adr. feltet), kan det sagtens køres ra adr.
feltet.

Hvis det virker lidt uforståligt kan i jo tjekke det ud på
http://www.metallica.esenet.dk under tablatures. Det er lige meget hviket
album i vælger. I kan jo evt. læse min komandoer og se prøve om det ikke
virker når man indtaster adr. direkte i adr. feltet. Håber sku i har nogen
ideer!

David
-------------------------------
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-04-01 23:48

Wed, 25 Apr 2001 17:17:27 +0200, skrev "Zwam" <dm@esenet.dk>:

>Hvis det virker lidt uforståligt kan i jo tjekke det ud på
>http://www.metallica.esenet.dk under tablatures.

Nogen af fejlene opstår fordu der er forskel på store og små bogstave,
når siderne bliver lagt på en server.

Du linker f.eks. til
http://www.metallica.esenet.dk/html/Hetfeild.htm
men siden ligger på
http://www.metallica.esenet.dk/html/hetfeild.htm

Så tjek stavningen at den stemmer overens med filnavn og link.

Iøvrigt burde du nok vælge en anden farve til links, den røde på sort
kan være meget svær at læse.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.