BEC fra Linux/PPC
Fra : Adam Sjøgren

Dato : 07-03-04 15:18

Hej.

Er der nogen der har fået bank-adgang via BECs java-applet-system til
at fungere på Linux på en PPC-processor?

Jeg kan kun finde Java JRE 1.3.1 til PPC, og får segfault hver gang
Mozilla prøver at vise en applet (a la de problemer der var på x86 med
JRE der vist tilgik nogle interne strukturer i libc, hvilket blev
rettet i en af de seneste JRE 1.4.X'er til x86).

Mvh.

Adam

--
"Mr. Cotton's... parrot. Same question." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Michael Hjorth

Dato : 11-03-04 01:43

On Sun, 07 Mar 2004 15:17:44 +0100, Adam Sjøgren wrote:

> [...]
> JRE der vist tilgik nogle interne strukturer i libc, hvilket blev
> rettet i en af de seneste JRE 1.4.X'er til x86).

Jeg har ingen erfaringer med PPC (jeg har en x86 processor), men dengang
jeg brugte Java 1.3.x fik jeg af vide af BECs support at der kræves Java
1.4.x for at gøre sig håb om at få det til at virke. Da jeg så
opgraderede min java så virkede det Så hvis du ikke kan finde en
Java 1.4.x på nuværende tidspunkt så er der nok desværre ikke andet og
gøre end at vente på den dukker op

Michael.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 11-03-04 11:04

On Thu, 11 Mar 2004 01:43:10 +0100, Michael wrote:

> Jeg har ingen erfaringer med PPC (jeg har en x86 processor), men
> dengang jeg brugte Java 1.3.x fik jeg af vide af BECs support at der
> kræves Java 1.4.x for at gøre sig håb om at få det til at virke.

Ah. Hot damn. Tak.

> Så hvis du ikke kan finde en Java 1.4.x på nuværende tidspunkt så er
> der nok desværre ikke andet og gøre end at vente på den dukker op

IBM har tilsyneladende lavet en, men om man kan få den til at trille
rundt inde i en browser véd jeg ikke. Blackdown har ikke nogen 1.4 til
PPC - de mailingliste-emails jeg har kunne finde har været i stil med:
"Jeg er lige ved at have en klar" - i august sidste år.

Mvh.

Adam

Fra : Peter Volsted

Dato : 11-03-04 17:31

hi

denne <http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html> fungerer
probleml'st med mozilla 1.4.1-Fedora og BEC.

--
good luck

peter

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 11-03-04 21:41

On Thu, 11 Mar 2004 17:30:49 +0100, Peter wrote:

> hi denne <http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html> fungerer
> probleml'st med mozilla 1.4.1-Fedora og BEC.

På PowerPC?

Mvh.