Bannersystem i tilfældig rækkefølge
Fra : Berit Nielsen

Dato : 07-03-04 09:32

Hejsa.
Vi har igennem lang tid forsøgt at finde en passende løsning til vores
banner visning,
så de kommer i tilfældig rækkefølge.
Det er ikke lykkedes, men så faldt jeg over et script her
http://www.html.dk/scripts/asp/00006/
Som jeg troede lige var det jeg søgte.
det er det måske også, men så har jeg da vist lavet noget galt i koperingen
af koderne til vores side.
Men hvad ?
Og er der evt. nogen der har en anden løsning ??
Eller kan det slet ikke lade sig gøre at få et system så de skifter af sig
selv i tilfældig rækkefølge ???

Forsøgs siden ligger her : http//www.arabiskrideklub.dk/bannertop.htm
Original siden hvor vores nuværende bannersystem kører ligger her :
http://www.arabiskrideklub.dk

Sidst vil jeg gerne takke jer alle sammen,
ved at følge med herinde kan man faktisk få en masse guldkorn,
som man sikkert kan bruge på et senere tidspunkt.

Med venlig hilsen Berit Nielsen, Århus