MS Windows
briani 27239
windows\editpad.exe
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-04 10:36

I c:\windows\editpad.exe, som iflg info på stifinderen er ændret 1/1 2004,
har jeg en virus (eller noget i den retning) som jeg ikke kan komme til
livs. Det er AVG der hele tiden fortæller, at den er der.

Mit spørgsmål er nu:

Har denne fil betydning for win xp?
Hvis nej, kan jeg så bare ikke slette den med Dr.Delete?

- desværre kan jeg ikke bare prøve at flytte den ud på en diskette, da
"adgang nægtes".
- når "adgang nægtes" er det så ikke muligt at ophæve dette?

//Knud

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-03-04 13:01

Hvad er editpad?

Fra : Gevaldi

Dato : 06-03-04 13:55

Jens Jensen skriblede:
> Hvad er editpad?

En af de bedste tekst editorer på markedet.
Ikke en del af windows som du nok kunne
forledes til at tro i forhold til det oprindelige
spg.

http://www.jgsoft.com/

--
/Gevaldi