mdk10 mangler hdlist.cz
Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-03-04 07:37

jeg har i nattens mulm og mørke hentet ftp:klid.dk/mdk100/ men nu når jeg skal
til at sætte kilden op, så ser jeg at den
manglerftp:klid.dk/mdk100/Mandrake/base/hdlist.cz der er hdlist1.cz hdlist2.cz
og hdlist3.cz kan jeg bruge dem til at lave 3 kilder, og i så fald hvad skal
de pege på ?
/mdk100/Mandrake/RPMS hdlist1.cz
/mdk100/Mandrake/RPMS2 hdlist2.cz
/mdk100/Mandrake/RPMS3 hdlist3.cz
eller er det for let?

Ivar Madsen
Der kører MDK9.2 med KDE 3.2

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 07-03-04 10:45

Den Sat, 06 Mar 2004 07:36:36 +0100. skrev Ivar Madsen:

> [...]
> og hdlist3.cz kan jeg bruge dem til at lave 3 kilder, og i så fald hvad skal

mdk100 er noget uofficielt noget, men det dækker en udpakning af MDK 10.0
RC1. Måske er det bedre at bruge cooker, den er opdateret og svarer
fuldstændig til Mandrake 10.0 community udgaven, i hevrt fald så længe
den er frosset.

Men du kan gøre:

/mdk100/Mandrake/RPMS ../base/hdlist1.cz
/mdk100/Mandrake/RPMS2 ../base/hdlist2.cz
/mdk100/Mandrake/RPMS3 ../base/hdlist3.cz

Hilsen
Keld

Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-03-04 11:40

Keld Jørn Simonsen skrev i -dk.edb.system.unix:

> [...]
> /mdk100/Mandrake/RPMS ../base/hdlist1.cz
> /mdk100/Mandrake/RPMS2 ../base/hdlist2.cz
> /mdk100/Mandrake/RPMS3 ../base/hdlist3.cz

Det er det jeg gjorde i aftes, kan det være fordi jeg så nu køre RC1 at jeg
har problemmer med min INN, selvom jeg har fået løst en del af problemmerne,
stadig har uløste problemmer?

Ivar Madsen
Der kører MDK9.2 med KDE 3.2

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 08-03-04 07:55

Den Sun, 07 Mar 2004 11:39:57 +0100. skrev Ivar Madsen:

> Det er det jeg gjorde i aftes, kan det være fordi jeg så nu køre RC1
> at jeg har problemmer med min INN, selvom jeg har fået løst en del af
> problemmerne, stadig har uløste problemmer?

Nej det er nok ikke fordi der er specielle problemer i mdk100.
mdk100 er konsistent, men som en RC måske fejlbehæftet visse steder.
Prøv at opgradere inn med cooker via urpmi/rpmdrake.

hilsen
keld

Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-03-04 14:44

Keld Jørn Simonsen skrev i -dk.edb.system.unix:

> mdk100 er noget uofficielt noget, men det dækker en udpakning af MDK 10.0
> RC1.

Hulk, den kørte jeg ind i aftes.

> Måske er det bedre at bruge cooker, den er opdateret og svarer
> fuldstændig til Mandrake 10.0 community udgaven, i hevrt fald så længe
> den er frosset.

Jeg har søgt efter den, men ikke fundet den, har du et link til en ftp?

Ivar Madsen
Der kører MDK10.0 RC1
Men troede at det var den færdige 10.

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 08-03-04 07:52

Den Sun, 07 Mar 2004 14:44:14 +0100. skrev Ivar Madsen:

> Hulk, den kørte jeg ind i aftes.

Jaja, væk med lommetørklædet, den er ikke mere uofficiel end at det er
alle de rigtige pakker fra RC1. Men det er noget jeg lagde op fordi jeg
selv har haft en del problemer med at installere fra cooker. En rimeligt
sikker måde at installere cooker på er at først installere RC1 og
derefter opdatere med cooker. Jeg tror mit problem (og andres med cooker)
er at cooker opdateres hele tiden, og at rpm-pakker som man er ved at
installere, i mellemtiden er blevet opdateret og derfor fjernet på
spejlet. Jeg har en idé om hvordan dette kan ordnes.

> Jeg har søgt efter den, men ikke fundet den, har du et link til en ftp?

ftp://klid.dk/Mandrake-devel/cooker/i586

Hvorfor ku du ikke finde den?
Der er også vejledning til cooker på http://klid.dk/sw/

Hilsen
keld