MS Windows
briani 27239
Kan ikke se CD-drev under Denne Computer..~
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-03-04 16:39

Hej,

Jeg har en CD-brænder som står korrekt unden Enhedshåndtering i WinXP pro,
men jeg kan ikke se den under denne computer, hvad skyldes det mon?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Lyrik

Dato : 05-03-04 17:05

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg har en CD-brænder som står korrekt unden Enhedshåndtering i WinXP pro,
> men jeg kan ikke se den under denne computer, hvad skyldes det mon?
>
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hvis alt er som normalt, så skal du gå ind på edbpriser og bestille en
ny!
IMHO.
Jens

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-03-04 17:21

> Hvis alt er som normalt, så skal du gå ind på edbpriser og bestille en
> ny!

Hvis det var defekt ville det vel ikke stå korrekt unden Enhedshåndtering -
det må være noget med WinXP.

Vh. Rasmus Nielsen.

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 05-03-04 18:13

Den Fri, 5 Mar 2004 16:39:06 +0100, "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk> skrev:

>Hej,
>
>Jeg har en CD-br¾nder som stŒr korrekt unden EnhedshŒndtering i WinXP pro,
>men jeg kan ikke se den under denne computer, hvad skyldes det mon?

Er den tildelt et bogstav i diskhŒndtering?
(start => k¿r => diskmgmt.msc => enter)

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-03-04 23:32

> Er den tildelt et bogstav i diskhŒndtering?
> (start => k¿r => diskmgmt.msc => enter)

Nej...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 06-03-04 00:52

Den Fri, 5 Mar 2004 23:31:30 +0100, "Rasmus Nielsen"

>Nej...

Hvis den er der, så prøv at højreklik og tildel den et bogstav.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Leony

Dato : 05-03-04 19:58

In news:9a12c.123$DO3.41@news.get2net.dk,
Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> typed:

> Jeg har en CD-brænder som står korrekt unden Enhedshåndtering i WinXP
> pro, men jeg kan ikke se den under denne computer, hvad skyldes det
> mon?

Prøv at slette drevet i enhedshåndteringen genstart derefter computeren.
Hvis det ikke hjælper, så prøv at slette den IDE-controller drevet er
tilsluttet, genstart derefter computeren.

Efter genstarten bliver de slettede enheder fundet og installeret på ny,
måske hjælper det.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 06-03-04 10:17

Hmm. Det er virkelig mærkeligt. Nu har jeg også prøvet at skifte IDE-kablet,
men det er det samme hver gang: Drevet/drevene står rigtigt i BIOS og
Enhedshåndtering, men jeg har ikke adgang til dem via Denne Computer,
Stifinder eller Diskhåndtering...

Hvad dælen kan der være galt?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.