IE fryser ved load af sider
Fra : Thomas Krath

Dato : 05-03-04 14:52

Hej,

vi har et problem med en af mine venners computer. Når hjemmesiden er 99
pct. loadet, fryser IE i 30-60 sekunders tid inden man kan bruge siden der
er loadet. Jeg forstår ikke hvad der er galt.

Vi har gjort følgende:
- kørt scandisk, ingen fejl
- disk defragmenteret alle drev
- kørt windows update, alle updates er installeret
- gennemgået alle installerede programmer i tilføj/fjern og fjernet alle
ikke anvendte programmer
- kørt adaware, herunder fjernet alle "mistænkeligheder"

Maskinen er rigelig kraftig, >2 GHz, og har rigelig ram, så ingen problemer
der.

Kender i til problemet og hvad kan jeg i givet fald gøre for at løse det?

På forhånd tak for jeres svar.

--
Mvh/Thomas Krath

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 05-03-04 17:11

I news:c2a0lm$20r2$1@news.cybercity.dk <Thomas Krath>
<tkrath@SLEThotmail.com> skrev:

> [...]
> problemer der.
>
> Kender i til problemet og hvad kan jeg i givet fald gøre for at løse

Tøm midlertidige internetfiler og sæt cashen ned til 30MB.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Thomas Krath

Dato : 05-03-04 17:42

> Tøm midlertidige internetfiler og sæt cashen ned til 30MB.

Det første har jeg gjort, men prøver lige det med cashen....

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Thomas Krath

Dato : 05-03-04 20:36

> Tøm midlertidige internetfiler og sæt cashen ned til 30MB.

Arghh... det virker heller ikke :(

Andre forslag??

Fra : Leo.E

Dato : 07-03-04 08:28

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message news:<c2akqt$2qfe$1@news.cybercity.dk>...

> Arghh... det virker heller ikke :(
>
> Andre forslag??

Prøv at skriv i kommando prompt: ipconfig /flushdns
Leo