/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Er der garanteret hastighed på webspeed
Fra : jesper


Dato : 05-03-04 12:04

Hej

Garentere TDC en minimum hastighed på Webspeed?
Jeg ved at de ikke gør på deres ADSL!

Spørgsmålet udspringer af denne artikel:
http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040305/ELEKTRONIK/103050071

Nærmere bestemt dette citat:

Fordelen ved et kvalitetsprodukt anfører han til at være garanteret
båndbredde, et meget driftstabilt net og gratis adgang til kundeservice,
hotline, flere e-mailkonti m.m.

Han er i dette tilfælde salgs- og servicedirektør Erik Andersen, TDC Kabel
tv

J



 
 
Nic (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Nic


Dato : 05-03-04 13:00

> Garentere TDC en minimum hastighed på Webspeed?
> Jeg ved at de ikke gør på deres ADSL!
Nej.

> Spørgsmålet udspringer af denne artikel:
>
http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040305/ELEKTRONIK/10305
0071

> Nærmere bestemt dette citat:
>
> Fordelen ved et kvalitetsprodukt anfører han til at være garanteret
> båndbredde, et meget driftstabilt net og gratis adgang til
kundeservice,
> hotline, flere e-mailkonti m.m.
Komisk udtalelse - det er jo lodret løgn.




Jan G. Nielsen (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Jan G. Nielsen


Dato : 05-03-04 13:15

Nic wrote:

> Fordelen ved et kvalitetsprodukt anfører han til at være garanteret
> båndbredde

http://tdckabeltv.dk/file_download.php?UniversFileID=82

Punkt 18. Vurder selv.

> et meget driftstabilt net

Det er sandt.

> og gratis adgang til kundeservice, hotline,

Det er sandt.

> flere e-mailkonti m.m.

Det er sandt.

> Komisk udtalelse - det er jo lodret løgn.

Så helt løgn er det ikke, nej.

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen


Knud Gert Ellentoft (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 05-03-04 14:06

"Jan G. Nielsen" <no@mail.net> skrev :

>> flere e-mailkonti m.m.
>
>Det er sandt.

Man har ikke flere e-mailkonti hos TDC.

Man har en, hvor man så kan have op til fem adresser.
--
Knud

Nic (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Nic


Dato : 05-03-04 14:13

> et meget driftstabilt net

Nå... det tog dem 2 mdr at opdage og udbedre en overbelastet
Odense-central.

Det var vel berørt flere tusinde kunder? Og hvordan kunne det komme
bag på dem?

> og gratis adgang til kundeservice, hotline,
Sandt ja.

> Komisk udtalelse - det er jo lodret løgn.
>>Så helt løgn er det ikke, nej.

Det er ikke meget galt.



Jesper Lundorf Thusg~ (08-03-2004)
Kommentar
Fra : Jesper Lundorf Thusg~


Dato : 08-03-04 18:32

> Nå... det tog dem 2 mdr at opdage og udbedre en overbelastet
> Odense-central.

Det tog dem lige så lang tid her i vestjylland at finde ud af at der ikke
var nok dynamiske IP'er til alle dem der kom på.
Jeg betaler for 4 dynamiske IP'er men kunne i starten ikke få tildelt 1!!!

> Det var vel berørt flere tusinde kunder? Og hvordan kunne det komme
> bag på dem?
>
> > og gratis adgang til kundeservice, hotline,
> Sandt ja.

Faktisk ikke, hvis kundeservice giver op, og du skal snakke med en teknikker
(uden for normal arbejds tid, efter 15).
Så koster det faktisk!

> > Komisk udtalelse - det er jo lodret løgn.
> >>Så helt løgn er det ikke, nej.
>
> Det er ikke meget galt.
>
>



Kasper Bergh (09-03-2004)
Kommentar
Fra : Kasper Bergh


Dato : 09-03-04 18:35

"Jesper Lundorf Thusgaard" <jesper@nospam.com> wrote in message
news:404caccb$0$13973$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Nå... det tog dem 2 mdr at opdage og udbedre en overbelastet
> > Odense-central.
>
> Det tog dem lige så lang tid her i vestjylland at finde ud af at der ikke
> var nok dynamiske IP'er til alle dem der kom på.
> Jeg betaler for 4 dynamiske IP'er men kunne i starten ikke få tildelt 1!!!

4 Dynamiske IP'er på en Webspeed? I think not! Eftersom man max kan have 2
ved jeg ikke hvilket produkt du har.

> > > og gratis adgang til kundeservice, hotline,
> > Sandt ja.
>
> Faktisk ikke, hvis kundeservice giver op, og du skal snakke med en
teknikker
> (uden for normal arbejds tid, efter 15).
> Så koster det faktisk!

Um nej - ved ikke liiiige hvad du snakker om her, men det lyder ikke som
Webspeed. Kunderservice lukker kl. 21, og teknikerbesøg er gratis hvis der
er et reelt problem med TDC's net som de skal rette.

mvh
/Kasper



jesper (10-03-2004)
Kommentar
Fra : jesper


Dato : 10-03-04 08:23

> 4 Dynamiske IP'er på en Webspeed? I think not! Eftersom man max kan have 2
> ved jeg ikke hvilket produkt du har.


Jeg har selv TDC bredbånd!
Det skulle jeg nok lige have nævnt!

> > > > og gratis adgang til kundeservice, hotline,
> > > Sandt ja.
> >
> > Faktisk ikke, hvis kundeservice giver op, og du skal snakke med en
> teknikker
> > (uden for normal arbejds tid, efter 15).
> > Så koster det faktisk!
>
> Um nej - ved ikke liiiige hvad du snakker om her, men det lyder ikke som
> Webspeed. Kunderservice lukker kl. 21, og teknikerbesøg er gratis hvis der
> er et reelt problem med TDC's net som de skal rette.

Jeg taler ikke om tekniker besøg, men bare om at komme til at snakke med en
tekniker for at løse et problem, som kundeservice nægtede eksisterede og som
teknikeren udemærket kendte til (det med for få IP'er) men ikke desto mindre
har jeg en regning der beviser det!




Kasper Bergh (11-03-2004)
Kommentar
Fra : Kasper Bergh


Dato : 11-03-04 00:43

"jesper" <jesper@jesper.dk> wrote in message
news:404ec244$0$67470$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > 4 Dynamiske IP'er på en Webspeed? I think not! Eftersom man max kan have
2
> > ved jeg ikke hvilket produkt du har.
>
>
> Jeg har selv TDC bredbånd!
> Det skulle jeg nok lige have nævnt!

Ja eftersom denne tråd kun omhandler Webspeed - det er jo to vidt
forskellige produkter fra vidt forskellige dele af TDC koncernen. TDC Kabel
TV er ikke TDC Totalløsninger.

> > Um nej - ved ikke liiiige hvad du snakker om her, men det lyder ikke som
> > Webspeed. Kunderservice lukker kl. 21, og teknikerbesøg er gratis hvis
der
> > er et reelt problem med TDC's net som de skal rette.
>
> Jeg taler ikke om tekniker besøg, men bare om at komme til at snakke med
en
> tekniker for at løse et problem, som kundeservice nægtede eksisterede og
som
> teknikeren udemærket kendte til (det med for få IP'er) men ikke desto
mindre
> har jeg en regning der beviser det!

Det hverken ved jeg noget om eller er specielt interesseret i - idet det
intet overhovedet har at gøre med Webspeed.

mvh
/Kasper



Kasper Bergh (06-03-2004)
Kommentar
Fra : Kasper Bergh


Dato : 06-03-04 01:10

"jesper" <jesper@jesper.dk> wrote in message
news:40485e9f$0$13953$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Garentere TDC en minimum hastighed på Webspeed?
> Jeg ved at de ikke gør på deres ADSL!

Det kommer helt an på hvrodan du definerer "garanti" og "minimum hastighed".

I den strengeste fortolkning er det jo oplagt at de ikke gør - du har jo
ikke en service kontrakt som du ofte har i erhvervslivet hvor du er
garanteret erstatning og jeg skal komme efter dig hvis der er problemer med
din forbindelse.

Men på den anden side har du en garanteret båndbredde som du med rimelighed
kan forvente at få og som TDC Kabel TV vil forsøge at sikre dig. I
modsætning til fx Stofa's "op til 1mbit" hvor de griner dig op i hovedet
hvis du beklager dig over reelt kun at have 512kbit hver evig eneste dag i
dagtimerne. Eller mindre dengang Stofanet kørte endnu dårligere end det gør
i dag.

Så svaret på dit spørgsmål er ikke så simpelt - for mig er det TDC Kabel TV
giver en garanteret båndbredde indenfor min definition, men jeg ved nogen
vil være uenige - surt show.

mvh
/Kasper



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste