MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gammel computer
Fra : Jørgensen

Dato : 04-03-04 10:19

Jeg vil gerne have lagt xp på computer nr. 2 , men når den skal til at
installere
siger windows at der ikke er nogen harddisk, men bios kan godt se den.
disken er en maxtor 40gb. Har virket fint med win Me.

Er der nogen der har en god ide.

Hilsen Jørgensen

Fra : KH

Dato : 04-03-04 13:32

"Jørgensen" <breenfelt@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siger windows at der ikke er nogen harddisk, men bios kan godt se den.
> disken er en maxtor 40gb. Har virket fint med win Me.

Har du formateret din HD?
Jeg ved ikke om det virker, men det er da et forslag.

Mvh.

Fra : Jørgensen

Dato : 04-03-04 15:29

Hej igen.
Ja jeg kører en helt ren disk/ installation
Hilsen Jørgensen

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 04-03-04 17:56

Jørgensen wrote:
> Hej igen.
> Ja jeg kører en helt ren disk/ installation

Så den er altså både partitioneret og formateret?

<KLIP>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-03-04 17:55

> [...]
> siger windows at der ikke er nogen harddisk, men bios kan godt se den.
> disken er en maxtor 40gb. Har virket fint med win Me.

sidder disken på en on-board controller
eller en ekstern slum tronik, som XP
ikke vil kendes ved?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : penny

Dato : 04-03-04 19:37

"Petersen_Michael" skrev d. 04-03-04 17:55 dette indlæg :

> sidder disken på en on-board controller
> eller en ekstern slum tronik, som XP
> ikke vil kendes ved?
>
> --
> Med venlig hilsen Michael Petersen
> residerende i Nyborg
> fjern dyret i min @dresse ved privat post
> http://www.petersensweb.dk
>
> brug det here
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[LN];310994
så kan du instalere xp på din computer

http://www.kandu.dk/

Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-03-04 21:42

"penny" <penny.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[LN];310994
> så kan du instalere xp på din computer

Tak penny, men min PC har det fint..

Det er Jørgensen der har brug for hjælp..

Fra : Jørgensen

Dato : 04-03-04 22:46

Hej igen.

Disken er både formateret og med partioner.
Kan sagtens installere win 98. Så det er lidt mystisk
syntes jeg.