Kan ikke downloade filer, ie 6, win 2000
Fra : Me

Dato : 03-03-04 19:06

Jeg kan ikke længere downloade filer med IE 6. Det drejer sig så vidt jeg
kan sé udelukkende om HTTP-downloads, ikke FTP. Hverken save taget as...
eller et almindeligt click på (f.eks) "download" virker. Meget mystisk...
eller hvad? Tak!

Andreas Vader

Fra : Jean

Dato : 03-03-04 19:23

Me skrev:
> [...]
> eller et almindeligt click på (f.eks) "download" virker. Meget mystisk...

Prøv CWShredder:
http://www.softpedia.com/public/scripts/downloadhero/10-17-150/

Klik på "Mirror 1 - Local".

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 03-03-04 19:29

Me wrote:
> [...]
> jeg kan sé udelukkende om HTTP-downloads, ikke FTP. Hverken save
> taget as... eller et almindeligt click på (f.eks) "download" virker.

Prøv at slette "midlertidige internetfiler"
Funktioner - Internetindstillinger - Slet filer

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk