Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Menu forsvinder i IE, køre XP PRO
Fra : TPBPER@fjernxxxxdett~

Dato : 03-03-04 14:40

Hej NG

Hvis jeg går ind på f.eks www.ft.dk og videre i menu punket "nyt" og
derved kommer videre til nyheder og aktuel information, kommer der i
venstre side menu punkter "om", "nyt" og "dok" når jeg trykker på et af
disse punkter forsvinder punkterne og der sker intet, hjælp!

Per

Fra : Thunder

Dato : 07-03-04 05:51

Gå til www.spywarefri.dk og download Addaware 6.0. Installer og kør det.

--

---------

Skriv til thunder@pc.dk eller educare.ph@get2net.dk eller igen
thunder@get2net.dk

Ovenstående hører alt sammen til under Educare Philippines.

Med venlig hilsen

Jan Johansson